stretcher en oorbellen

Ik heb een vraagje en hoop dat ik hier er antwoord op kan krijgen!
Ik wil graag mijn oren strechen tot ik denk 1,6 of 2mm maar ik zou graag daarnaast ook nog normalen oorbellen in willen doen. Iemand ervaring met dit?? Ik weet niet of je oor dan te los word voor een normale oorbel of het er niet meer mooi uit ziet… of is dat helemaal geen probleem?

http://forum.girlscene.nl…hops/list_messages/196144

tenzij je heel kort opgeschoren haar hebt (dus dat iedereen je oren meteen kan zien) zou ik gewoon plugs aandoen en je oorbelhangers erbij in doen.

Waarom zou je je oorlel tot 1,6mm willen stretchen vraag ik me af haha?

Je kan toch van die huidskleur plugs met een gaatje kopen? Tenminste dat las ik laatst, op dat algemene topic volgensmij c:

ik had een kleine tunnel erdoor gedaan… en dan had ik zo’n rubberen slotje ter grootte van die tunnel
en dan kon ik die oorbel gewoon in die tunnel schuiven en dan zag je de tunnel niet meer, leek het of je gewoon oorbellen aan had:p

dat ik wil beginnen tot maar 2 mm omdat ik ook gewoon graag nog gewonen oorbellen wil dragen en ik vind een kleinere tunneltje mooier. Thnks voor de tips:D!

2mm tunnels? Dan kan je het net zo goed niet doen.

2mm zie je niet eens
ik heb het nu zelf in, en je kunt er niet eens doorheen kijken hoor

plus er is een algemeen stretching topic
en daar had je dit ook al gevraagd, met dezelfde reacties

Hm, 1,6 mm is al een oorgaatje… 2mm ook zowat. xD Dus ja, dat kan wel gewoon, mja, dan kan je het inderdaad net zo goed niet doen. 2mm is niks. :stuck_out_tongue:

1.6mm en 2mm zijn niet vergelijkbaar met een oorbelgaatje, omdat je toch echt moet oprekken wil je deze maat bereiken. maar mij lijkt het redelijk nutteloos om tot zo’n kleine maat te stretchen. mijn bovenste gaatje is 1.6mm en daar zit gewoon een normale piercing in.

toch bedankt voor de reacties!

Dus nu weet ik ook dat als k ga strechen beter verder kan gaan dan 2 mm want anders heeft het toch niet veel zin… ofja geen zin… je ziet het haast niet!

Daar zijn topics toch voor om meer info over dit soort dingen te krijgen

miss is het toch niet helemaal mijn ding… bedankt voor de moeite om te reageren!:slight_smile:

@ wcreinigermetku dat ik twee keer dezelfde vraag in twee topics heb is omdat iemand me een link daarheen stuurde waarin ik het nog eens heb gevraagt;)