Stress'em hier

Lucht hier je hart op over dingen waarover je stresst & Laat tips achter.Praat ook over het proefwerkweek & hoe het tot nu toe gaat.

MIJN LENS IS WEG, IK BEN BLIND, MN BRIL IS STUK, MORGHEN BLIND MN TOETSWEEK IN, EN IK MOETHEM ZELF OPNIEUW BETALEN EN IK BEN AAN HET SPAREN VOOR MIJN VAKANTIE, AAAAAAAA

ik moet nog een folder voor K&C ionleveren van 3 weken geleden, mórgen en ik heb alleen de tekst omdat ik hier geen publischer op heb en dat ontdek ik nu pas!

ik moest vrijdag mn strafwerk opgaan halen maar ik ben niet teruggegaan naar schooll (oeeh, groot probleem :stuck_out_tongue:)

ik heb mrogen rep NL!

ik ga niet over!

Iemand is boos op mij omdat ik sagggggggo ws (wayo niet nromaal maar goed :stuck_out_tongue:)

&&&&&& ik heb vandaag duits so gemaakt en hij ging nergens naar

en ik heb morgen engels so nog niet geleerd!

EN ik moet morgen voor K&C ook nog schetsen maken

en dat binnen 5 minuten, maar ik zit op girlscene.

Bluh woensdag herexamen geschiedenis. Ben gelukkig allang aan het leren, maar mn hoofd voelt erg volgepropt aan. ><
Straks past het andere boek er niet meer bij.

als ik dit helemaal ga samenvatten komt het hieropneer;
school gaat k*t

goed nieuws; je gebruikt maar 10 of 20% van je hersencapaciteit, dus je kunt rustig doorleren xD

ik stress’em omdat ik 4 dagen achtereen moet werken en er niet voor betaald krijg :rage:

Ik ga 4 weken op vakantie en zie m’n vriendje niet !

IK GA EM’ ZOOOO MISSENN =[

heb morgen

• toets frans
  • toets nederlands
  • presentatie anw
  • verslag anw moet ingeleverd worden
    en daarvan heb ken ik nu maar 10 woordjes van frans. that’s it.

bah bah bah! stomme kuttoetsweek!!! echt alle toetsen mislukken bij mij… me rapport was goed en nu gaat alles naar beneden:S

hoezo krijg je niet betaald? Ö

Ik heb morgen SE, en ik moet nog heel veel doen o.o
Dat wordt om 5 uur opstaan ¬¬

ik heb genoeg op dit moment:

• ik moet ongesteld worden. GEEN ZIN IN
  • ik mag niet van mijn moeder aan de pil. Die denkt dat ik met iedereen het bed in duik ofzo? Terwijl ik dat helemaal neit doe:S en nog maagd ben.
  • doordat ik niet aan de pil mag. Moet ik of: op vakantie gaan terwijl ik ongesteld ben. Zie je het voor je? Een bloedspoor over elke berg. zegt ze hartstikke blij: Ja dan kunnen we in elk geval niet verdwalen :rage: of ik moet minstens 2 weken lang elke dag 3 pillen slikken, terwijl ik ook gewoon aan de pil kan gaan!
  • ik nog steeds vrijgezel ben. en gewoon weer eventjes een leuke jongen moet vinden waar ik van denk: ‘dat is hem!’ Maar die zijn er niet ><
  • ik misschien niet over kan gaan. Ik kreeg vandag wéér een lelijk punt terug. Waardoor mijn gemiddelde weer met 100 punten is gezakt.

KUT KUT KUT KUT

ik krijg wel iets betaald, maar dat is maar voor 7 uur en daar nog maar 80% van. Ik moet op therapeutische basis ofzo werken… slaat nergens op

omg omg omg. Heeeeeerlijk.
Ik moet dus echt zo hard gaan leren, alles gaat meetellen voor mijn examen.
ik snap geen kloot van m&o.
economie is moeilijk.
ik ben mega moe.
baaaaaah
en morgen ook nog eens een verlepte sportdag terwijl ik moet werken. :pensive:

upje^ en nOgg iets, morgen hebben we een wiskunde rep. & een so ak.
Ak heb ik al geleerd,alleen wiskunde, daar heb ik geen zin in omdat ik het niet snap.Zal ik het toch proberen te leren of gewoon niet doen?

Ik heb geen stress. Alleen moet wel veel leren!

Ja klopt, en die heb ik ook verbruikt xD
Nu moet ik hem stressen omdat ik hoop dat ik nu eens een 5,5 haal.
Want die ******geschiedenis herexamen was echt ontzettend…ARGH!
Grmbl ik wens de maker ervan een maandje Jappenkamp toe…BLEGH!

Ik heb mijn proefwerkweek gelukkig wel gehad, pfoe.
We hadden vandaag sportdag :yawning_face:

vrijdag mijn boeken inleveren
en ik ben mijn wiskunde boeken kwijt ._.

IK MOET NOG ZO VEEL DOEN en tot vrijdah is mijn laatste week en voglende week toetsweek AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH