Stress

Ik zit ongelooflijk in de stress vanwege school, ik heb bijna tentamenweek en ik heb het ook ontzettend druk met allerlei projecten, presentaties en betogen. (Ik zit in mijn examenjaar). Maar nu wordt het gewoon even teveel en ik zie het niet echt meer zitten. Ik hoorde viavia dat er een soort ‘medicijn’ bestaat tegen stress, een pil ofzo dat je het was rustiger krijgt en minder gestresst/zenuwachtig bent. Heeft iemand dat ooit geprobeerd? Of kent iemand dat?

Nog iets anders, die Burn energy shot. (Dat zwarte kleine shotje van de reclame) Werkt dat nou echt? Krijg je daar echt meer energie van en gaat je concentratievermogen omhoog?

Ik heb helaas geen antwoorden op je vraag, dus beschouw dit als een upje :wink:

Valdispert rust.
Helpt wel

Je kunt wat valeriaan (druppeltjes, kan je bij de kruidvat kopen) nemen om rustiger en iets minder gestressed te raken.

Ik voel met je mee (K) en ik zou ook valeriaan aanraden. Voor de rest zou ik het bij dat soort plantaardige dingen houden. Misschien dat ontspannings/ademhalingsoefeningen je ook rustiger kunnen maken, werkt bij mij iig wel :slightly_smiling_face: