stress..

Heyy,
Ik weet dat hier een speciaal topic voor is maar aangezien ik er op de een of andere manier niet op kan reageren doe ik het maar even zo. Ik heb op 4-05 onveilige seks gehad. Hij is in mij klaar gekomen, maar ik slik de pil altijd netjes. Alleen was ik in me laatste dagen dus moest ik alleen op de 7e de pil nog slikken en dan was mijn strip afgelopen. Ik heb die pil niet geslikt, maar nu las ik dus dat sperma 24 tot 48 uur in je lichaam in leven kan blijven. ( dus het kan zijn dat toen ik de pil niet had geslikt er nog wel sperma in me lichaam in leven was ?! ) Op sense staat dat het in de derde week geen kwaad kan en je kan stoppen of doorslikken van de pil. Nu maak ik me toch wel zorgen. Heeft iemand dit ook gehad of weet er raad mee? Ik kan wel wachten maar dan stress ik hem echt dus ik hoop dat iemand een beetje een duidelijk antwoord kan geven.

Sorry dat ik een speciaal topic aan maak

Alvast thaanks xxxx

ik zou nu gewoon je pil doorslikken, dan heb je een stopweek van 1 dag gehad zegmaar.

Nee, je bent gewoon veilig. Je hebt als het goed is nu je stopweek, en die mag max. een week duren. Ook in die stopweek ben je nog beschermd. Omdat je de laatste pil dus niet hebt gehad, moet je een dag eerder dan normaal met je nieuwe strip beginnen. Maar als je de rest van de maand de pil goed hebt geslikt, ben je veilig, en mag je je stopweek altijd een paar dagen vervroegen. Zolang je dan wel eerder met je volgende strip begint.

Dit mag je vragen in het algemene topic over de pil. Iedereen kan daar in reageren.