stress πŸ˜”πŸ˜«

hej allemaal,
ik stress nu zo erg eh , ik heb zelfs gehuild , ik ben echt super bang , morgen heb ik een soort presentatie van geschiedenis maar dan alleen voor de leraar met paar andere meisjes en ik heb niet geleerd ik heb mijn boek niet eens open gehad . ik was namelijk pas om half5 vrij en ik kwam thuis en ik had hele erge hoofdpijn wat ik al paar dagen heb , dus wat moet ik doen ? :tired_face::sob:
ik moet morgen sowieso naar school omdat ik een proefwerk natuurkunde heb en die moet ik maken.
ik heb geschiedenis laatste uur , zou ik gewoon naar huis gaan ziekmelden ofzo ? ik weet het echt niet meer ik sta al een 5,5 voor geschiedenis en ik kan er niet nog een voldoende bij hebben , want ik sta een 4 voor natuurkunde en een 5 voor scheikunde , ik heb echt een kutleven​:sob::gun:
en dit is ook nog het laatste cijfer voor het rapport :scream:!

Wist je niet op voorhand dat je een presentatie had?

Ik zou als ik jou was toch gaan en er het beste van maken. Je hebt nu nog tijd om een uurtje te leren op zijn minst, als je even je best doet. Je kan niet altijd weglopen van dingen die misschien niet goed gaan of die niet zo fijn zijn. Veel succes!

Waarschijnlijk het laatste wat je wilt horen, maar niet zo slim wat je nu hebt gedaan. Je staat al laag voor geschiedenis, kan je een onvoldoende eigenlijk niet permitteren, je hebt hierna geen mogelijk meer tot ophalen, en tΓ³ch heb je niet geleerd. Tuurlijk, hoofdpijn is vervelend, maar lijkt mij niet zo extreem dat je dagen- al dan niet wekenlang niet kan leren hiervoor. Je had het beste een paar dagen terug al contact met je docent op kunnen nemen, om uit te leggen dat je al een poosje ziekjes bent en om uitstel te vragen, ben je nu te laat mee.

Ik zou je absoluut niet voor dat ene uurtje ziekmelden, want daar komt je docent toch wel achter en het waarderen zal ie dan al helemaal niet meer. Ik zou morgen voor die toets even contact zoeken met je docent, leg uit dat je dagenlang niet lekker was en dat je je niet goed hebt kunnen inzetten voor de presentatie. Misschien krijg je uitstel, misschien niet, meer kan je in elk geval niet doen.

ik persoonlijk zou zolaat niks meer opnemen… Ik zou morgen vertellen wat je weet. En in iedergeval niet nu in de stress raken. Nergens voor nodig.

Hoe is het gegaan?