Hallo iedereeeen
Ik ben Ashley, ik ben 16 jaar en zit in mijn examenjaar op Havo 5. Ik heb het vakkenpakket N&G, ik volg dus de vakken biologie, wiskunde B, scheikunde en natuurkunde. Best lastig allemaal, maar tot nu toe is het nog wel te doen.
Het gaat super goed met me, alleen heb ik één heel groot probleem. Ik weet namelijk echt niet wat voor opleiding ik moet gaan doen. Ik dacht tot een half jaar geleden dat ik HBO-V wilde gaan doen, alleen toen ik dat ging proefstuderen op de haagse hogeschool vond ik het toch eigenlijk helemaal niet leuk, dus zat ik met een heel groot probleem: wat nu ?. Stress stress stress stress stress…
Ik wil eigenlijk wel graag in een kinderziekenhuis werken, alleen geen verpleegkundige. Ik ga nu maar mbrt proefstuderen, deze studie is van Inholland in haarlem. Zijn er misschien meiden die mij iets meer over deze studie kunnen vertellen? Ik hoor het dan graag.
Ook lijkt forensisch onderzoek me wel leuk, alleen dan moet ik dus op kamers in Amsterdam en dat is best wel duur. Ook weet ik niet precies wat je er later allemaal mee kan worden.
Meiden willen jullie me alsjeblieft helpen, misschien kunnen jullie me meer vertellen over deze opleidingen of misschien hebben jullie wel andere hele leuke opleidingen waar ik zeker iets over moet horen
Ik hoop dat jullie reageren !
Liefs Ashley