Hee Girlscene,
Ik heb al eerder geschreven over dat ik mijn beste (jongens)vriend leuker vind dan alleen vrienden. Een paar maanden verder is de situatie nog steeds hetzelfde, nog steeds die ‘spanning’ tussen ons. Ik ben de afgelopen 5 weken weggeweest en heb hem dus alleen maar gesproken via Skype en wh’app enzo, maar deze week zijn we weer allebei thuis.
Nu moet ik even wat uitleggen. We zitten in dezelfde vriendengroep van ong 7 mensen. Samen met hen hebben we een groeps whatsapp waarin dag en nacht wordt gepraat, we zijn heel close. Met hem en een meisje uit die groep heb ik ook nog een aparte groep, waarin we ook heel veel praten. (We zijn met z’n 3en sen beetje een clubje) Gisteravond waren wij in dat kleine groepje aan het wappen. (dat meisje zit in frankrijk deze week) Ik zei op een gegeven moment iets over een nieuwe film, en we zeiden allebei “Die wil ik zien!” En toen stelde hij voor “zullen we er heen gaan”. Ik zei natuurlijk ja, en we gingen even door over draaitijden en dat we van tevoren wel even ergens wat gingen drinken enzo.
Dus. Ik heb een date? Ik ben nu zo ongelooflijk in de stress! Verwacht hij dat we met z’n 2en gaan, of mort ik voorstellen om ook ng anderen mee te nemen? Dan had hij denk ik wel wat in de grote groep gezegd, en dat is niet gebeurd. Maar ik zit mezelf er zo mee gek te maken. Verwacht hij dit echt als een date, of als kets vriendschappelijks, moet ik anderen mee vragen (wat als hij daar van uit gaat maar t niet durft te zeggen), hoe moet ik er op terug komen? Ik weet het echt niet meer en ben zo bang dat ik er meer van maak dan het is…
Advies?