Ik heb op de een of andere manier nooit rust in mijn hoofd, ik ben altijd met 20 dingen tegelijk bezig en hoe graag ik het ook wil dat kan ik dus nooit zomaar uit zetten. Ik bedenk ook altijd weer iets nieuws, ik zit namelijk in de 3e van het Gymnasium en dus moet ik veel tijd aan school besteden, als ik dan eindelijk klaar ben moet ik vaak paardrijden (eigen pony) en in dat beetje vrije tijd die ik over heb wil ik zoveel doen: bloggen, mijn favo series kijken, computeren enz, maar dat gaat allemaal niet dus ben ik nooit helemaal ‘tevreden’ ik wil altijd nog 1001 dingen doen als ik ga slapen en dat geeft dus alles behalve rust…
Ik heb de laatste tijd ook last van haaruitval, eerst heel veel uit de haren op mijn hoofd maar toen zij mijn moeder dat dat gewoon het weer was. Nu heb ik het nog steeds wel, maar ik weet niet of dit uitzonderlijk veel is ofzo… Ik verlies wel 2-4 wimpers per oog steeds als ik mijn make-up eraf haal en dat terwijl ik geen waterproof mascara gebruik en niet hard ‘boen’ als ik het eraf haal.
Weten jullie of dit met elkaar te maken heeft en hebben jullie misschien tips ofzo?