strepen

mn vriend & ik willen een stapje verder gaan , zonder shirt & bh.
geen probleem alleen ik heb strepen / scheuren op mn borsten .
dieppaars, en de ene keer meer dan de andere keer.
dit zal hem niet afschrikken & hij blijft mij mooi vinden , dat sowieso .
maar ik vind het lelijk. hebben meer mensen hier het ?
wat doen jullie eraan?
xxx

je bedoelt striae

dit hoort niet bij seks maar bij beauty & health.

om dan toch nog serieus te reageren: denk dat iedereen daar wel last van heeft, de een minder dan de ander.
waarschijnlijk valt het jou vriend niet eens zo heel erg op.
en wat doe je er aan? niks, accepteer zoals je bent.

het is echt heel lelijk en opvallend. sorry dat ik niet weet hoe dat heet, ik wist niet dat iedereeen dat had?

Ja, dat heb ik ook. En ik denk dat als je vriend jouw echt leuk vind, het hem echt helemaal níks kan schelen dat je een paar striae bij je borsten hebt. :wink: Dus geen zorgen over maken!

Smeer er anders wat foundation op gemengd met dagcreme of bodylotion? haha zo is het ietsje minder weet ik veel xD

^^hihi gaa ik doen . ik weet dat hij me accepteert, maar ook voor mezelf vind ik het heel vervelend… het maakt me toch onzeker, ondanks dat hij het zeker geen probleeem vind…

Ik heb het niet, maar ik heb dan ook maar amper borsten haha. Alles heeft z’n voor- en nadelen en iedereen heeft dus wel wat :slightly_smiling_face:

LOL, dan zit hij aan je borsten en zijn zijn handen eeneens bruin van de foundation.
Gewoon accepteren meid.

^^ haha klopt !

Als je ze kwijt wilt kan je bio oil smeren tijdelijk.
Alleen dat werkt niet a la minute natuurlijk.
En je vriendje accepteert je heus wel zoals je bent hoor. Met of zonder striae.

^^ ben je ze dan helemaal kwijt ? TOPTIP. super bedankt !!

Maar ik heb dat ook hoor, mijn borsten zijn echt heel erg gegroeid in een snelle tijd dus dan krijg je dat. Tja, je vriend moet blij zijn dat hij aan je borsten mag zitten, dus hij moet niet zeuren.

ja, bio oil helpt. ik had het ook heel erg op mn bovenbenen en borsten en nu is het zo goed als weg. je moet alleen wel een langere periode dagelijks smeren. dus het is geen snelle oplossing.

veel mensen hebben dit, komt als je huid snel groeit. ook veel vrouwen hebben dit tijdens zwangerschap omdat je huid word opgerekt. je kan bio-oil gebruiken, maar bij mij werkt dit niet goed … maarja het valt je vriendje waarschijnlijk niet eens op. mijn vriendje ziet het ook amper

ook kan het helpen om te zonnen, dan krijgen ze weer een normale kleur … maarja gewoon geen zorgen over maken

bedankt mensen… ik ben op het idee gekomen van dit topic, want ik was’s met een vriendin , bh’s passen , zei ze; wat heb jij nou ;o . ze bedoelde het niet lullig ofso , maar het viel dus wel op ;o

hmm ik heb dat niet, maar ik weet wel dat meerder meiden dat hebben hoor! dat is toch helemaal niet erg :slightly_smiling_face: kun je niks aan doen, ik zou me echt niet voor schamen!