strepen op je ogen door oogschaduw

de titel zegt het al ^^
heel irritant eind van de dag
heb ik sochtends net me oogschaduw mooi gedaan
kom ik thuis zit het allemaal in die lijntjes.
weten jullie iets wat je daarvoor kan doen?
xx

ken ik… ik zou het niet weten
enkele keren per dag checken als het nog mooi op je oog ligt en niet tussen de plooien ?

Oogschaduwbasis en vaak bijwerken

Macha van Beautygloss vroeg het ook al, misschien krijgt zij het antwoord binnenkort.

Oogschaduwbasis opdoen

welke merk oogschaduw basis dan? :]
vraag ik me af^^

Ik heb het ook en het is hatelijk :pensive:

Idd, oogschaduw basis, kan je bij de hema kopen voor een paar euries en helpt echt!
Als je creme-oogschaduw/zo’n dik potlood gebruikt weet ik niet hoe je het kan voorkomen, dat soort spul gebruik ik alleen als basis om er vervolgens oogschaduw in poedervorm overheen te doen.

ohh dat heb ik ook altijd

daarom doe ik geen oogschaduw meer op, heb geen zin om geld uit te geven aan oogschaduw basis of whatever
I really need my money for more important stuff ;p

Dat heb ik dus ook altijd. Het ligt ook wel aan de kwaliteit van je oogschaduw hoor en de vorm van je oogleden. Heel raar, bij 1 oo heb ik het meer dan bij het andere :face_with_raised_eyebrow:
Oogschaduwbasis werkt dat echt?
En wat is dat voor spul? Crème of poeder of whatever

het si een mix van creme en concealer geloof ik, maar met concealer helpt het ook. Het in de lijntjes trekken van oogschaduw komt door vette oogleden. je kunt ook eerst een laagje compact powder doen en daarna de echte oogschaduw, maar oogschaduwbasis is natuurlijk het makkelijkste.

Ik heb de oogschaduwbasis van Urban Decay, maar die van de hema is volgensmij ook prima…

Oogschaduwbasis, en bijwerken kan ook geen kwaad.

En als je geen geld heb voor oogschaduwbasis:

• een beetje vaseline doet het ook goed ( let op, een beetje!)
  • Concealer/foundation/primer

Maar voor de zekerheid je oogschaduw meenemen, kan je het altijd bijwerken (:

Ohja;
De oogschaduwbasis van de hema kan je beter niet nemen.
En zit een kleine shimmer in ( opzich niet heel erg) maar op gegeven moment krijg je er niks meer uit, terwijl er nog veel inzit ( ik had nml de verpakking opengeknipt om te kijken wat er nog inzat)!

x’