Strenge sportdocent

bij ons gaat het vooralom inzet. en als je probeert mee te doen is het toch goed? als je goed bent word het wel een beetje meegenomen denkik maar vooral inzet.

kijk hier kan ik je niet helpen, want ik haat mijn sportdocente ook.
Ze is een bitch, en ik scheld haar altijd uit als ze me loopt te corrigeren, natuurlijk niet hard genoeg, want ik heb betere dingen te doen dan nablijven.

blijf altijd beleefd en aardig! dan kan hij iig niet zeggen dat jij een onbeschoft/brutaal kind bent dat ook nog eens niet kan/wilt sporten.

Kan je vader/moeder geen briefje schrijven? als je ouders weten dat je last hebt van kortademigheid willen ze dat vast wel…

dankjullie wel voor jullie begrip iig! want sommige meiden kunnen af en toe zo bitchy reageren op sommige mensen op girlscene, daar was ik nogal bang voor :stuck_out_tongue:

Ja ga ik ook laten doen! (:

Als je had gezegd dat je er te lui van was, had je zulk soort reacties kunnen krijgen, maar je hebt wel degelijk iets wat sporten voor jou moeilijk maakt.

Wij hoeven volgens mij geen examen af te leggen voor gym.
Maar ik begrijp wat je bedoeld, ik ben ook een kneusje met gym.
-Lange afstanden rennen: buikkramp & uitgeput
-Turnen: kan geen diepte zien, is voor mij dus erg eng. Met andere worden, durf ik niet.
-Balsporten: kan geen diepte zien, kan de bal niet inschatten, kan ik dus ook niet.

Maar goed, verder heb ik het erg snel koud en met buiten gymen was ik gewoon niet te genieten. Ik heb over al deze dingen met mijn gymlerares gepraat (niet zo uitgebreid). Alleen ze begrijpt het niet :S. Nou blijkt dat we haar dit jaar weer hebben.

Maar wat jij dus kunt proberen is met haar te praten, en als dat niet lukt via je mentor/mentrix. Anders kun je altijd (één van) je ouders een brief je laten schrijven.

Examen voor GYM?!?! Wtf. Ik zou accuut van die school gaan. x] Maargoed. Gewoon briefjes meenemen, zodra je een briefje hebt kan de leraar je niks maken heb ik het idee. :v

zorg gewoon dat hij ziet dat je je inzet… let goed op de technieken die ze je aanleren enzo… als je je best maar doet, meer kan je ook niet van jezelf vragen :slightly_smiling_face:

spijtig genoeg dacht mijn juf er zo nooit over en was had ik dus altijd op mijn rapport een dikke buis van LO … waar iedereen om moest lachen :stuck_out_tongue: (ikzelf ook haha)

sowieso vertellen dat je kortademig bent, en laten zien dat je je best doet!

Bedankt iedereen!
Ja, ik zit op het VMBO ( Niet stom bedoelt, maar als ik het zeg voel ik me echt zo’n kneus… ) en wij moeten voldoende voor gym hebben, en CKV maar dat heb ik vorig jaar al goed afgesloten.
En volgens mij dus ook examen, als ik het vorig jaar goed gehoord heb.

hij moet wel een beetje respect hebben voor mensen die wat minder zijn in gym.

tja, goed aangeven dat je dus een belemmering hebt en voor de rest heel hard je best doen!
maar de meeste sportdocenten houden er echt wel rekening mee dat de een nou eenmaal geen talent heeft voor bepaalde sporten en de ander wel.
voor de rest succes, ik heb ook een hele strenge, en dat is geen reet aan… :frowning_face:

tja, goed aangeven dat je dus een belemmering hebt en voor de rest heel hard je best doen!
maar de meeste sportdocenten houden er echt wel rekening mee dat de een nou eenmaal geen talent heeft voor bepaalde sporten en de ander wel.
voor de rest succes, ik heb ook een hele strenge, en dat is geen reet aan… :frowning_face:

Wat hier al gezegd word, praat er eens met hem over, haal desnoods je ouders erbij, en doe verder zo goed mogelijk je best zodat hij verder niks te klagen heeft over jou.

misschien kan je ook beginnen met fitnessen, en dat langzaam opbouwen, want ik denk dat je kortademigheid ook een beetje komt door je conditie.
x

Bedankt allemaal!
ik heb volgende week dinsdag voor het eerste gym, wish me luck! :slightly_smiling_face: