Strenge sportdocent

Haai.
ik zit nu in het examenjaar, en ik heb gezien dat ik nu de strengste sportdocent van onze school heb, en aangezien ik heel onsportief ben, en door mijn kortademigheid niet te lang kan rennen, ben ik best bang dat ik hard ga falen voor mijn examen…
Wie kan mij helpen?

Als je last hebt van kortademigheid moet je dat aangeven bij je docent. Maar hoezo denk je dat je gaat falen voor je examen?

Omdat ik een kneus ben in sport…

Ben ik ook, gewoon mee praten, hij is ook een mens. Ik ben er nu gelukkig vanaf en we mogen gewoon fitnessen enzo, maar ik ken het gevoel, ben ook heel vaak niet naar gym gegaan, maar misschien kan je iets met theorie doen ofzo?

Dankjewel!

Wij moeten wel naar gym, anders zien zij dat als spijbelen… dus ja, en met theorie mag ik niet zoveel vrees ik.

hmm… nja praten idd.
Oh en heel goed opletten en laten zien da je je best doet.

Ja dat heb ik ook. Ik ben al best vaak niet naar gym geweest (mijn moeder vond dat ook goed haha).
maarja, gewoon goed je best doen… Dan ziet ie in iedergeval dat je het wel probeerd, want volgensmij geven ze cijfers op je inzet & niet op goed je ergens in bent.
Maar ook je leraar inlichten over je kortademigheid. Dan kan hij daar ook rekening mee houden.

Ik zou je leraar inlichten over je kortademigheid, dat scheelt misschien wel :slightly_smiling_face:
Je kan ook naar de dokter gaan, ik had namelijk ook kortademigheid, en ik werd heel duizelig en benauwd als ik ging hardlopen, en toen bleek dat ik inspanningsastma had, daar kun je wel een medicijn voor krijgen, het gaat nu veel beter :slightly_smiling_face:

Dankje! misschien wel een idee ja!

Bij gym gaat het voor 99,9% om je inzet. Niet iedereen is goed in gym, dat weet hij ook wel. Zolang je er maar gewoon bent en een beetje je best doet komt dat echt wel goed hoor.

Ja,
Alleen het probleem is iedereen zegt het dat hij streng is, en iedereen vreest hem onderhand. daarom ben ik gewoon heel bang, vooral omdat ik als ik ongesteld ben, amper kan lopen dus laat staan rennen…

idd gewoon je best doen en je leraar inlichten. en misshien thuis een keertje extra hardlopen en dan goed letten op je ademhaling :slightly_smiling_face:

Je kunt altijd een briefje meenemen van je ouders.

als hij vervelend doet,doe je vervelend terug. ik had vorig jaar een rare man die me de eerste les al niet moest (weet nog steeds niet waarom niet) en die keek ik ook niet meer aan:P

please, ook komen leraren uit de hel, doe je best. En vooral niet vervelend terug doen, dat kan nooit goed komen. geloof me.

Oké.

Als hij de pik op me gáát krijgen, omdat ik zo slecht ben, wat moet ik dan doen?

Gym in je examenjaar? Dat had ik niet eens.

Zo iemand mag niet de pik op je gaan krijgen omdat je het niet goed kan. Daar kan je toch niks aan doen?

Heb je een leuke huisarts?
Misschien kan hij je wel helpen door wat briefjes te schrijven ivm een ‘blessure’ :grin:

Nope, denk het niet :stuck_out_tongue:

iemand bij ons moest een keer een gymles geven omdat ze zelf niet vaak mee kon doen. misschien is dat een idee?
en verder gewoon inzetten inderdaad, daar gaat het vooral om.