strenge ouders

@melodi, je ouders zijn wel de baas over je maar zulke dingen kunnen ze gewoon niet voor je bepalen. Daarbij is seks naast eten een levensbehoefte dus ze kan er ook weinig aan doen dat zij al op haar 15e die behoefte heeft en andere mensen pas na het huwelijk…

Ach hou toch op. Jullie VINDEN 15 veel te jong. Jullie kunnen niet oordelen over TS, want jullie weten niet hoe haar relatie in elkaar zit. Het gaat niet om de leeftijd, maar om de situatie. Zolang TS zich er goed en fijn bij voelt, zie ik absoluut geen bezwaren.

Heb je ooit een serieuze relatie gehad toen je 15 was?

ja oke

maar in elk geval, als je écht seks wil, dan moet je je ouders gewoon overhalen
dat is beter dan stiekem doen
waarschijnlijk komen ze er toch wel achter

ik ken wel veel mensen maar maakt mij niet uit wat me vrienden doen. ik wil het gewoon uit meself en niet omdat me vrienden al ontmaagd zijn ofzo. nee zo blond ben ik ook weer nie ;X

Waarom moet je toestemming hebben van je ouders om seks te hebben? Je bent niet hun eigendom, en zulke dingen kunnen je ouders niet voor je beslissen.

Ehm ik zou nooooit tegen mn ouders zeggen dat ik sex heb. En als je ouders het een heel groot probleem vinden zou ik het al helemaal niet zeggen…

1. ik ben 14 (bijna 15)
  2. ik wil geen relatie tot, minstens mijn 19e
  3. ik wil geen seks tot het huwelijk Of ik moet diegene als 2/3 jaar kennen en echt met diegene verder willen.

dus ik vind het te jong
en nee ik ben niet gelovig
mijn familie wel maar mijn ouders niet echt… en ik ben gewoon volgens de Iranese cultuur opgevoed

Dus wat jij zo vindt, moet iedereen ook zo doen. Als ZIJ seks wil hebben, dan moet ze dat doen. Sorry hoor, maar ouders hebben niets over deze dingen te zeggen. Als het zelf goed voelt, moet je het gewoon doen.

Dit klinkt heel kut, maar: Wacht maar tot je zelf een vriendje hebt waar je van houdt. Ik was ook een beetje zo, geen seks voor mijn 16/17. En nu ik een vriend heb en daar ook verder mee ben gegaan, is mijn mening helemaal veranderd.

Ik dacht een jaar geleden nog dat ik geen sex wou voor mijn huwelijk, en nu ik een vriend heb is dat idee totaal veranderd.

dat kan maar mijn hele familie is ook zo
ik denk ook net als hun
ik hoef geen vriendje, ik begrijp ook niet wat ik met een vriendje moet op mijn leeftijd
en ik vind het gewoon goor om zelfs op deze leeftijd al te zoenen…
klinkt streng ik weet het.

maar ik vraag me nou af TS wat je nu gaat doen :stuck_out_tongue_winking_eye:
stiekem of wachten of smeken?xd

ik zie dat je ook 14 bent…
dus je hebt seks? (van wat ik uit je tekst kan begrijpen)

Ja. Ik ga me niet tegenover jou verantwoorden voor mijn keus, want dat is helemaal niet nodig. Ik wilde het, dus ik deed het.

Tuurlijk gaat ze niet smeken :cold_sweat:
“mamma mamma pappa mag ik nou eindelijk seksen??? ah toe nou pleaseee!”
En hoe kan je nu al zeggen dat je als je een vriend hebt nog zo denkt net als jouw familie?

hoef je ook niet te doen hoor…
eigen keus, gaat mij niks aan

Dat vind ik wel ruimdenkend van je. (: Geen sarcasme, ik meen het. Er zijn zat Girlsceners die me nu aan zouden gaan vallen.

ik wil geen vriendje tot me 19e
en ik zeg dat ik degene minstens 2 jaar moet kennen voor dat ik seks zou willen
alleen dan misschien zou ik seks willen

maar ik heb geen behoefte aan een vriendje
kvind vrij zijn te leuk, ik wacht wel eerst tot na studie en zie dan wel

Maar waarom is het goor om te zoenen op deze leeftijd? no offense

Je wisselt speeksel uit en dan krijg je allemaal enge ziektes enzo, is niet goed