strenge ouders

ik ben 15 en ik heb al anderhalf jaar met me vriendj.
ik wil heel graag seks met hem maar me ouders zijn streng. ik mag niet eens een vriendj voor me 16e en ze vinden al dat ik te ver ben gegaan dat ik met hem zoen. en ik mag geen seks voor me huwelijk.
ik kan de verleiding soms niet weerstaan om te gaan neuke als hij me beft. maar het is nooit echt gebeurd want telkens wanneer we zo ver zijn stoort iemand ons. ik kan ook slecht liegen en als me ouders erachter kome dat ik seks heb gehad dan schoppen ze me het huis uit =/ maar ik wil het egt heel erg graag… wat nu?

Beffen valt toch ook onder seks?

Idd, en dan zorg je dat ze er niet achter komen? Of je wacht gewoon nog even.

Vind ik wel. Want het is geslachtsgemeenschap, toch?

Even. TS is 15 en mag pas seks hebben als ze getrouwd is. Dat duurt sowieso nog meer dan 3 jaar, als ze al op haar 18e trouwt. Dat is niet vol te houden als je er zelf niet achter staat.

Geslachtsgemeenschap, coïtus, copulatie, vrijen of neuken is het inbrengen van de penis in erectie in de vagina.

Dus strikt genomen is het geen seks. Maar alles wat tussen zoenen en seks zit is een beetje een grijs gebied. Dat vult iedereen voor zichzelf in, denk ik.

me zus is erachter gekomen dat hij me heeft gebeft en ik hem wel is gepijpt maar ze is 28 en beloofde om het niet verder te vertelle behalve als ik ga neuke, dan gaat ze het tegen mijn ouders zeggen. ze is best wel eng want ze weet precies wanneer ik lieg of niet

Lekkere familie heb je zeg, als je er klaar voor bent doe je het toch gewoon?
Wat heb ik soms een hekel aan gelovigen

Ik bedoel ook niet dat ze moet wachten tot ze 18 is ofzo, maar 15 is wel jong. Wacht gewoon 1 jaar ofzo en kijk hoe ze er dan over denken, t kan altijd nog stiekem.

Denk je nou echt dat als ze na het huwelijk zeggen en met een zus van 28 nog wel dat ze dan ooit van mening veranderen?
En op je 18e trouwen? No way!

geen enkele mogelijkheid om er over te praten? Waarschijnlijk niet, doe waar je zin in hebt, maar je bent verantwoordelijk voor de gevolgen. Wat vind je belangrijker? Familie of vriendje?
succes :frowning:

maar kijk als ik dat doe schoppen ze me het huis uit

15 is nog best jong vind ik persoonlijk.
Maar goed, ik vind je ouders nogal vreemd. Je kan toch je eigen keuzes wel maken? En wie zijn hun om jou tegen te houden?
Als je het stiekem doet ben je nog verder van huis denk ik.

ze is vijftien (veelste jong!)
en haar ouders zijn verantwoordelijk voor d’r
het zouden slechte ouders zijn, als ze het toelieten

als je niet mag, dan mag het niet
je ouders zijn tot je 18 de baas over je, daarna mag je zelf beslissen of je wilt wachten tot het huwelijk…

en tot dan heb je gewoon pech -,-’

@alle mensen die zeggen dat 15 te jong is, daar gaat dit topic niet over.
edit: Ik denk dat alle mensen die dat zeggen geen serieuze relatie hebben gehad op hun 14e/15e.

Ik zou gewoon doen waar jij je het beste bij voelt. Het is jouw relatie, jouw maagdelijkheid, jouw keuze. Wie zijn jouw ouders om je tegen te houden?

15 veelste jong? ken mensen die al op 11e ontmaagd zijn. mensen zeggen dat ik nogal laat ben~

meisje ja bent niet te laat.
11 is juist erg vroeg

@jemeenthet

oke daar gaat het topic niet over
maar haar ouders zijn… ja… haar ouders!
zij zijn haar ‘baas’ totdat ze 18 is.
tot dan moet ze respecteren dat ze geen seks mag
als ze 18 is mag ze zelf beslissen of ze seks wil of niet

Maar TS als je zo graag wilt…
ja dan ga je gang, leef je uit
maar eigen schuld als je je huis uit word geschopt

ik bedoel zeg nou zelf
wil je een dak boven je hoofd of wil je liever seks…

Ja misschien daar bij jou ^^ maar hier is 15 echt veel te jong! ;}
Maar ik zou een keer goed met ze praten, en misschien ook met je vriend er bij.

Oh en 11 is hier abnormaal x’D

wil je daarom seks?

ja dan is er gewoon iets goed mis met jou
maaree doe maar wat je wilt
ik vind het te jong

p.s welke mensen ken jij in hemelsnaam? O.o