Strenge ouders

-

hmzsss, moeilijke situatie !!
maar over de pil, je kunt die gewoon bij de dokter krijgen hoor =)
komt je moeder niet achter want de dokter heeft een geheimhoudingsplicht

mijn moeder heeft het zelfde meegemaakt als jou, alleen zij heeft dr broers met dr ouders laten praten, maar dat schiet niet echt op bij jou,
ik zou gewoon duidelijk tege dr zijn en zeggen ik word volwassen dus dan zou ik ook graag willen dat je me volwassen behandelt enzo, en dat de tijden verandert zijn,

mijn moeder mocht de pil trouwens ook niet die is ook gewoon nar de dokter gegaan en heeft m gehaald :stuck_out_tongue: zonder dat dr moeder t wist,

toen ze 20 was kwam dr moeder aan van het word een tijd dat we de pil voor je gaan halen, toen zei mn moeder oooh dat hoefd niet die heb ik al lang haha ,maargoed

Je kent hem inderdaad een jaar.

Trouwens, wat zou je in hemelsnaam bij zee willen uitspoken?
Niemand wil zand in haar vagina ><

hhahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahah iddd "…ik hoef er idd geen zand in te hebben nee :stuck_out_tongue:

je kan zelf de pil halen bij de docter idd, en je kan ook nog altijd condooms kopen he :wink: kan ze ook ni controleren als je vriend het bij zich houdt (of jij zelf ook ergens op een geheim plekje in je kamer). ALs je ver van de zee woont, snap ik je moeder wel een beetje, dus ik zou het wat dichter in de burt houden dan, er zijn heus wel leuke plekjes bij jou in de buurt waar jullie naar toe kunnen toch? gewoon ff op internet zoeken. en als je met hem naar bed wil, hoeft je moeder da ook ni te weten tog (ook al is het jammer want het is makkelijker dat je haar dingen kan toevertrouwen), jullie kunnen ook bij hem afspreken (mits zijn ouders ook niet te streng zijn)
nou succes :slightly_smiling_face:

→ Ze zijn nog erger dan de mijne! Ik mag zelf niet binnen bij hem thuis enz… En de pil halen bij de dokter zonder dat ze het weet heb ik niet zo’n zin in want ze vertrouwt me nu al nauwelijks, als ze dan ontdekt dat ik de pil neem kan ik het helemaal vergeten!

De dokter heeft zwijgplicht, dus als jij het kan verbergen voor je moeder is er niks aan de hand.

hmm ok, maar zoals EmmaElise al zegt als je het goed weet te verbergen voor haar is er niets aan de hand, of zoals ik al eerder zei, condooms zijn ook een optie he… En dat zijn ouders zo belachelijk doen bemoeilijkt te zaak een beetje… als je het mij vraagt doen ze er meer kwaad dan goed mee, want zo gaan jullie alleen maar stiekem ergens doen, op een niet bepaald fijne plek (ze kunnen jullie hormonen moeilijk bedwingen toch…)

ik heb een beetje het zelfde probleem. mijn ouders vinden me ook altijd te jong om naar hem toe te gaan alleen en proberen me zoveel mogenlijk thuis te houden, en van hem weg. Wat bij mij vroeger hielp is zagen zagen zagen, maar nu ze me doorhebben lukt dat ook niet meer natuurlijk. Een echte oplossing heb ik niet, maar praten kan altijd een beetje helpen. Als je het wondermiddel hebt, alsjeblieft vertel het me XD

Ik wil het echt niet stiekem gaan doen (ik weet dat de dokter zwijgplicht heeft, maar ze komt er ooit wel eens achter en dan wordt ze echt hééééél boos, weet ik nu al en wil ik dus niet. Condoom is idd optie, maar kan scheuren hé… En wil liever zo geen risico’s nemen (en mn vriend ook niet).
En dat van meer kwaad dan goeds; heb je helemaal gelijk in vind ik. Mja heb ik al eens gezegd maar toen zei ze; Oké, als jullie het dan toch stiekem gaan doen moet je misschien helemaal niet meer met hem afspreken. Grr ik haat ze zo op zo’n ogenblikken!

ik heb het oowk dat ik geen vriendje mag ik maak ff gebruik van je topic :p:D :

mischien een dom maar ik ben echt nog nooit verliefd geweest…(is dat raar??)
wel dat ik heeeeeel onzeker werd als er een jongen die ik knap/heel aardig vond voorbij liep ofzow , of is dat het …
verliefd zijn en overdrijven mijn vriendinnen ??
en ik mag van mijn ouders pas een vriendje als ik 17 ben :open_mouth: :’(
en ik ben best vaak gevraagd door echt leuke jongens dit jaar maar ik moest dus nee zeggen terwijl ik wel wou :S ( niet arro bedoelt hoor)
of zal ik het geheim houden dat ik met em heb :face_with_raised_eyebrow:
xx

Als ik dit hoor zijn mijn ouder nog best wel relaxt…
Maar on topic,
Kan je niet met je zus praten wat zij er van vindt, misschien kan ze je dan steunen en kunnen jullie samen een goed gesprek met je ouders hebben over hoe ze jullie behandelen.

Succes in ieder geval!

als je naar de stad gaat kan je daar toch ook sex hebben, net alsof je persé in je bed of iets sex moet hebben
het kan overal gebeuren, en sowieso condooms gebruiken en niet alleen de pil!
maar ik zou gewoon duidelijk tegen je moeder zijn dat je een jaar hebt en super graag leuke dingen wilt doen (als je nou 3 uur van het strand af woont oke, dan misschien iets anders zoeken)

en trouwens in het hele jaar nog geen sex gehad? vind ik toch vrij knap!

en als jij super verliefd ben en je een jongen leuk vind, waarom mag je dan niet met hem omgaan? sorry, maar ouders die geen vriendjes toe laten snap ik niet helemaal, dan gaat het alleen maar stiekem gebeuren en is het helemaal fout toch?!