strenge controle bij 18+ ziggo dome?

Haaai,

Even een vraag, misschien beetje onzin om hier een heel topic voor te maken maar ik wist niet waar ik het anders moest vragen. Ik wil graag naar een groot dance/house feest in Ziggodome, waarbij de leeftijdsgrens 18+ is, ik ben dat wel maar een vriendin van mij niet. Een kaartje kost 40 euro ongeveer, dus ik wil weten of er een groot risico is of je je ID moet laten zien. Ik ben zelf al keer naar groot hardstyle feest in Ziggodome geweest en toen werd er helemaal niet naar je ID gevraagd, maar weet niet of dat eenmalig was dus … iemand die beetje ervaring heeft of er streng gecontroleerd wordt of niet?

ik denk persoonlijk dat ze wel om je id gaan vragen. ik ben ooit alleen naar go apres ski geweest in ahoy en daar werd wel naar je id gevraagd en dat was 16+ maar bij 18+ denk ik ook wel

Zou die gok niet nemen voor 40 euro. Maar ja dat ben ik, wie weet vragen ze het idd niet.

Dit.

bij don’t let daddy know werd ik wel gecontroleerd, dus ik zou de gok idd niet wagen.

Bij dit soort dingen controleren ze meestal wel streng ja

meestal controleren ze bij grote dure feesten niet, maar het is wel een risico natuurlijk. Heb je geen oudere zus of iemand op wie je een klein beetje lijkt waarvan je een ID kan lenen?