Streng gelovig?

Ik was wel is even benieuwd of er ook moslim meisjes op Girlscene zaten? Zelf ben ik ook moslima maar jammer genoeg ken ik er niet zoveel… Dus ik zou zeggen vertel het hier en als je een ander geloof hebt dan de Islam mag dat ook & vertel er dan ook gelijk bij of jullie streng gelovig zijn etc (:
xxxxxxxxxxx

Ik geloof zelf niet, maar vind het erg interessant, dus stiekem lees ik religie-topics soms mee maar reageer er niet.
Maar je kunt beter de zoekfunctie gebruiken, rechts bovenin. Die werkt vaak niet goed, dus kun je bij Google “Girlscene - waar je naar zoekt -” intypen. Er zijn hier al topics over.

http://forum.girlscene.nl…an/list_messages/150645/0

Ook een over het Christendom, weet niet of je daar ook geinteresseerd in bent, maar anders kun je die opzoeken =)

Ja praten over het geloof is altijd wel interessant…en dan geen discussies maar gewoon vol interesse/liefde met elkaar praten erover…

Ik houd me ook heel veel bezig met het geloof. Ik leef ervoor.

Ik ben Christen, ga naar een pinkstergemeente.
Wat ik geloof is dat Jezus onze zonden aan het kruis heeft gedragen en dat wij daardoor vrije toegang tot de hemel hebben. Het enige wat wij ervoor hoeven te doen is het geloven…dus eigenlijk heel simpel…Als je dat echt gelooft/voelt dan verander je vanzelf ook in een ‘beter’ mens… enige wat je moet doen is aan GOd vragen of zichzelf aan je te openbaren…

Zo deed hij dat bij mij en bij de vele Christenen om mij heen…hart openstellen…

Wat geloof jij exact??

Hej!
Ik ben ook een moslima. ( Ben van turkse origine)
Ik ben niet streng gelovig, dus ik bid niet, ga niet vaak naar een moskee…
Maar ik vast wel tijdens de ramadan.

x :upside_down_face:

Ik ben een moslima van Turkse komaf, maar ben niet streng gelovig. Ik heb heel veel kennis over de Islam, maar praktiseer (tijdelijk) helaas weinig.

Ik ben een ietsist volgens mij. Ik ben opgegroeid met de Bijbelverhalen en we gaan met Kerst altijd naar de kerk, verder niet. Maar ik heb niet dat ik ‘echt’ geloof in God. Verder ben ik ook opgevoed met aura’s, chakra’s en energie. Daar geloof ik meer in dan in het christendom.
Sommigen van mijn vrienden zijn wel christelijk, maar niet streng. 1 in katholiek, 1 esoterisch gereformeerd (ik weet niet hoe het preceis heet) en nog een ook protestant. 1 is atheist. Ik ken ook een jongen, die heel streng christelijk is, en dan bedoel ik ook echt heel streng. Hij mocht vervangende opdrachten maken voor biologie, omdat hij opdrachten over de evolutietheorie niet wilde maken o.O En een discussie voeren met hem is gewoon niet leuk meer, omdat hij zo verschrikkelijk dogmatisch is. Hij geeft geen argumenten, hij zegt gewoon ‘het is zo’ en ‘waarom zou je dat doen, dat is toch stom.’ Dat vind ik nogal vaag, maar goed, da’s ook weer mijn mening natuurlijk.

ik ben zelf gelovig alleen ben ik christelijk
ik bid elkedag wel een paar keer, maar ga niet elke zondag naar de kerk.
door me opvoeding( mijn ouders laten mij vrij in het geloof) en ze vinden dat je niet persee naar de kerk hoeft om te bidden, god zal jou gebeden ook horen wanneer je thuis bid,
ik vind het geloof heel erg interessand ook andere geloven zoals o.a , hindoe en boedisme en moslim

ik verdiep me er dan ook graag in…
ik ben daar door niet streng gelovig want ik vind dat in elk geloof wel goede en slechte dingen zitten, en probeer zo uit elke geloof de goede dingen ( wat ik goed vind of lijkt) er uit tehalen…
voor mij is er maar een god, alleen noemen we ze allemaal anders…
ik vind het daarom niet echt belangrijk wat voor geloof je hebt,
zo lang je maar een goed mens ben…

dit is mijn mening en kijk op het geloof…

Hier bestaan topics over, gebruik de zoekfunctie aub.