strelen...?

ik ben bijna 14 jaar, en wil graag verder met mijn vriendje,
ik wil niet verder dan strelen maar wat zien jullie onder strelen?
en waar worden jullie geil van als je vriend doet? qua strelen?
alvast bedankt

Het is voor iedereen anders dus… oefenen en zelf uitproberen in de boodschap.
ik vind persoonlijk strelen in de nek FANTASTISCH
borsten, dijen,… maar denk je niet dat als je elkaar gaat strelen en geil maken dat je wel verder zal gaan dan je eigenlijk wil?

ik denk persoonlijk dat het wel mee zal vallen bij ons qua dat we verder zullen gaan dat we willen, omdat we hebben gezecht dat we niet verder gaan dan strelen,
maar bedankt voor de tips.!

Waarom wil je hem ‘geil maken’ als je niet verder wilt? Lijkt me niet heeeul slim.

omdat hij dat zelf ook wil, en we vinden het allebij gewoon fijn.

Oké dan, veel plezier :’)

dankje ;’)

schattig :slightly_smiling_face: jongens zijn meestal erg gevoelig aan hun nek en oorlellen, naar mijn ervaringen toch :grinning:

dat zeg je nu, maar als je eenmaal bezig bent zul je daar misschien wel niet meer over nadenken.

Nee inderdaad, alsof je honger hebt, wel het eten in je mond stopt maar het niet door mag slikken. Ik zou er wel even goed over nadenken of dit nou wel zo’n handig plan is.

okee bedankt en ik zal er nog even over na denken.

Ik vind het niet zo raar dat ze wel wil strelen maar niet verder wilt gaan. Ik denk dat ieder meisje wel een periode heeft gehad dat ze bijvoorbeeld wel gevingerd wilde worden maar niet verder, hoewel je van vingeren toch ook geil wordt…?

ik vind het ook niet raar dat ze eerst nog wil strelen. gewoon eerst een beetje strelen en dan langzaam wat verder gaan.