streetstyle-blog

Hi, omdat ik een artikel op girlscene had zien staan over streetstyle-spotters, ben ik gisteren-avond meteen aan de slag gegaan met mijn eigen streetstyle-blog! Veel tijd om mensen te spotten heb ik nog niet gehad dus de eerste post heb ik niet zelf getrokken. Zouden jullie af en toe eens een kijkje willen gaan nemen op mijn blog? Laat gerust een reactie achter op de blog, schrijf je in voor de nieuwsbrief via email, geef punten op mijn blog, word lid of volg mijn blog,…
mytopstyles.blogspot.com
De blog word regelmatig aangepast en ge-update!

groetjes Lisa

reclame…

Gefeliciteerd met je blog, maar dit is reclame (’:
Slotje dus helaas.

Dit hoort in het ‘post hier je blog/website’ topic, want wat je nu doet is reclame maken en tegen de Girlscene regels.

Ik vind het trouwens wel zwak dat je foto’s van anderen nu op je blog hebt en er niet bij vermeld wie ze dan wel gemaakt heeft.
Ook is je Engels niet helemaal goed.

ik had geen idee dat dit tegen de regels in is, er zijn zoveel meiden die dit doen,
ik heb deze gewoon bij google tools gehaald dus er staan geen rechten op en ik ben 13 dus is het niet meer dan nomaal dat mijn engels niet perfect is.
nog commentaar?

Dit is het topic waar je blog in kunt plaatsen:
Post hier je site en/of blog

Ik zou als ik jou was vandaag gewoon je camera pakken en op zoek gaan naar mensen om te fotograferen :slightly_smiling_face:

Ik vind ook niet dat een streetstyle blog veel nodig heeft qua tekst. Van mij hoeft er niet bij dat je de tas geweldig vind, of de jas wilt hebben.

Kijk eens naar :
http://jakandjil.com/

Foto’s (van je zelf) zeggen zoveel meer dan woorden!

Daar heb je helemaal gelijk in.
Op zich is het wel leuk om iets te vragen over de stijl van de persoon die je fotografeert en dat erbij te zetten zoals hier:
http://www.hel-looks.com/

Precies!

En als je niet weet wat de bron is van een foto kun je er iets bij zetten als : Source/Unknown
Of Ph/Unknown

(Ph=photo)

Ik wou vandaag met mn camera naar Lier (antwerpen) trekken, op 10 minuutjes fietsen, maar mocht niet vn mn ouders: ik was gisteren en eergisteren al gaan shoppen met een vriendin en ik moest nog klusjes doen! :grimacing:

Jak and Jil is inderdaad een leuke blog! zo sober!

Als je geen engels kan doe het dan niet in het engels. Daarnaast is het inderdaad reclame en vind ik het slecht dat je foto’s van google af haalt, dat is niet het idee achter een streetstyle blog.

Dan ga je toch eerst je klusjes doen EN dan foto’s maken?

Ik weet niet of je het eng vind vreemden te benaderen, maar er zijn aardig wat tips te vinden op internet.
Misschien kun je ook kijken in het 100 strangers topic, misschien heeft iemand daar ook wat tips voor je.

Ook al zo’n leuke blog!! :slightly_smiling_face:

ok, ik ga mijn blog een hele make-over geven!

Niet kopiëren he!

Een goed blog straalt authenticiteit uit vind ik.
Dat je het ook voor jezelf doet en niet voor de volgers.

willen jullie eens een kijkje gaan nemen ajb, gwn om te zeggen of het goed is? x

ik deed het gwn 1x omda ik moeilijk om 10u 's avonds ff naar 'tstad kan rijden hé

Ik vind het er mooi uitzien, alleen zou ik de tekst weghalen en geen foto’s van internet halen.