streepje onder navel

hi ! ik heb een soort van streep onder me navel die naar beneden loopt, maar het zijn geen haartjes. het is echt een donker bruine (bijna zwarte) streep . weet iemand misschien wat het is en hoe ik er vanaf kan komen? ;$
xoxo-mij

Ik heb dat ook en er dan ook nog haar over heen, echt verschrikkelijk (vooral dat haar dan) geen idee wat je eraan kan doen.

mn zusje heeft dat ook. maar ik heb geen idee wat je eraan kunt doen sorry…

nutteloos dus<

ik heb dat ook
een donkerbruine streep huid
maar bij mij loopt het door tot mn borsten

ik weet niet zeker of het helpt, maar ik heb wel eens gelezen, dat citroensap je huid en haar bleekt als je in de zon ligt. ik hoop dat het werkt :wink:

Huh dat heb ik nog nooit bij iemand gezien,
heb er wel wat meer haartjes maarja die worden wel
blond door de zon. weet niet hoe je dat weg kan halen, die strepen!

Ik heb het ook ja, en het zijn ook geen haartjes. Ik noem het mijn ‘indo-streep’. Weet ook niet waarom ^^

same here

Ik heb het ook, ja, alleen niet zo donker.

haha ik heb dat ook heel lichtje en heb ook nog een beetje indisch bloed in me :stuck_out_tongue: Maar ik denk niet dat het een indo-streep is :stuck_out_tongue:

Ik ben half indisch

:see_no_evil:

Ik heb het ook, en het is wel al een best groot stuk onder mijn navel en ook zonder haar, dus je ziet het gelukkig niet in mijn bikini, dus ehm…
nutteloos.
Maar ik denk dat het heel normaal is en je kan er niks aan doen.

Ik ben half Marokkaans :’)
Mocro-streep?

ghehe , maar zover ik weet ben ik gewoon 100% Nederlands dus ;’)

haha ik denk dat het gewoon een bruine-streep is :stuck_out_tongue:

Denk ik ook :stuck_out_tongue:

niks aan te doen dus :wink: !

dat hebben vrouwen ook die zwanger zijn (geweest). Of bedoel je zo’n streep niet? :stuck_out_tongue:

Ik heb dat ook, ik dacht dat het gewoon een striem/striae was door het opeens veel groeien…? Maarja ik weet ook niet wat je er tegen kunt doen. D;

heb 't ook, alleen dan met blonde haartjes (dus het valt gelukkig niet zo op)
waahaa, ik ben half Russisch, russen-streep? :stuck_out_tongue: