Streep zoekt een huis! (pup 6 weken)

Ik weet niet of dit is toegestaan hier, maar proberen kan altijd dacht ik zo!

Denk goed na voordat je een huisdier aanschaft!
http://www.licg.nl/ContentSuite/upload/lig/dgr/Hond_bijsluiter6_0T.pdf

Onze Streep, inmiddels Oswin, heeft een nieuwe baas! Iedereen bedankt voor de lieve reacties :slightly_smiling_face:

Ach, wat een schatje. Helaas hebben wij al een hond. Succes (en ik zou zeggen, let goed op aan wie je hem meegeeft, maar dat komt hopelijk wel goed)!

Sorry, maar ben je serieus? Een pitbull kruising op een site waarvan de doelgroep 15 jaar is proberen te verkopen? Of überhaupt eigenlijk huisdieren verkopen op een site waarvan je niet weet waar ze terecht komen?

Ja, we letten zeker goed op naar wie hij gaat. Probeer marktplaats ook te vermijden. We willen ook wel wat van je weten en zien voordat ze mee naar huis gaat :slightly_smiling_face: Ze gaat niet zomaar met iemand mee!

Ooh! Zo’n schatje, hoop dat ze een goed huis krijgt :grinning:

Ahh wat lief! Heb alleen zelf al een hond.
Upje voor je topic

Ik ben serieus. En wil ook niet dat de pup naar iemand gaat die er niet goed over nagedacht heeft. En uiteraard verkoop ik niet aan minderjarigen, de ouders moeten hier achter staan. En aantonen dat ze een goed thuis kunnen bieden. Als je dat in mijn ogen niet kunt, zal het pupje nooit met je mee gaan.

Kan ze ook op Marktplaats zetten, maar wie weet waar ze dan terecht komt. Alle pups gaan verder naar mensen die wij persoonlijk al kennen en met enige regelmaat mee optrekken. Echter lukt het ons niet om binnen ons sociaal netwerk nog iemand te vinden die een pup zou willen en zou kunnen verzorgen.

Het is maar een oproep, wie weet wat er wel of niet uitkomt.

Wat een schatje!!

Helaas wilt mijn moeder geen nieuwe huisdieren meer :frowning_face: ik hoop dat de pup goed terecht komt :slightly_smiling_face: veel succes x

Ik wil het.
Geef het me.

Nee m’n ouders willen helaas niet nog een hondje er bij, maar succes met zoeken nog!

Aaaah wat een lief hondje!! UP voor jou!

Ik ben echt verliefd, maar heb net een paar weken mijn pupje in huis…
Upje voor jou dus, succes met het vinden van een goed baasje!

Wat super lief! Maar ik heb al 3 katten en 1 konijn. Gaat dus niet lukken. Succ6 met zoeken xoxo

awh​:heart: ik mag geen huisdieren :rage: succes :slightly_smiling_face:

Mijn schoonmoeder wil graag een pup in huis nemen, zou je me kunnen noten?

Aah wat een schatje!
Maar wij hebben al een lieve hond, dus dat gaat m niet worden. Succes nog!

Wat een schatje! Helaas hebben wij al een heel schattig hondje:) Veel succes met het vinden van een lief en goed baasje!

Wonder boven wonder hebben ze geen wormpjes en diarree gehad?
Het is wel een schatje! Veel succes met het vinden van een baasje :slightly_smiling_face:

Ja, de meeste hondjes gaan aan de dunne als ze gaan spenen. En we werden gewaarschuwd dat we niet moesten schrikken als er veel wormpjes in hun poep zat. Maar heb geen wormpje gezien, ook bij Mia (moeder) niet.

En iedereen bedankt voor alle lieve reacties :slightly_smiling_face: :relieved:

Nadine W.M. ik heb je een note gestuurd!