Streep door zonnen, zelfbruiner?

Ik las net een topic over zelfbruiner, en ik heb dus een beetje een probleempje.

Paar weken geleden heb ik met mn broek opgerold langs de zijlijn van een voetbalveld zitten kijken, en toen zijn mn onderbenen echt heel erg gekleurd, maar echt tot halverwege zegmaar. En als ik nu een korte broek draag dan zie je zo’n streep zitten, net of je lange sokken hebt gedragen en bruin bent geworden, maar dan andersom. (Onderste stuk bruin, bovenste lichter) Ik heb al vanalles geprobeerd, zelfs met sokken aan zonnen in de hoop dat het stuk erboven bij kleurde, maar niets helpt -.-

En ik voel me toch wel een beetje voor lul staan, want het is niet een klein beetje, het is echt heel erg duidelijk… Nu vroeg ik me af, zou je dit op kunnen lossen met zelfbruiner? Ik heb echt 0,0 verstand van zelfbruiner, dus ik heb geen idee of dat goed gaat werken xD

Geen idee, succes!

Ik denk toch dat je moet bijbruinen met de zon, aangezien zelfbruiner kort blijft zitten.

het eerst een beetje laten wegtrekken en dan onder de zonnebank?

Sterke zonnebrandcrème gebruiken op de delen waar je het meest bruin bent?
Ik heb hetzelfde probleem trouwens ook eens gehad…

Ik heb geen zonnebank tot mn beschikking en ben nog geen 18, dus dat gaat m niet worden ben ik bang :stuck_out_tongue:

ken je niet iemand die er 1 heeft? vriendin/familie/buren?

Nee, is dat normaal dan, dat je een zonnebank thuis hebt? xD

Ik heb ook geen zonnebank hoor?

sinds wanneer moet je 18 zijn voor de zonnebank?

Heb ik ook een keer gehad.
Je moet je huid goed scrubben, dan gaan de dode huidcellen weg (dus die nep tint. ook) en als het dan nog niet helemaal weg is kun je nog een creme gebruiken.
Ik gebruikte lanette creme, dat is zegmaar met vaseline. Dan wordt je huid zegmaar ook witter.

Hoop dat je er iets aan hebt! (=

Bij alle zonnestudios hier in de buurt moet je minimaal 18 jaar zijn.

Scrubben kan ik inderdaad wel proberen, bedankt! ^^

Scrubben met iets van citroen schijnt goed te helpen! Citroensap door je scrub ofzo?

er schoot me net iets te binnen hoe je de zelfbruiner op kan lossen: plak je benen af, zodat je het tape onder het wit zit.en dan insmeren met zelfbruiner. tape weghalen, randjes goed uitsmeren en voilá, mooie bruine benen.