Strapless jurkje?!

Hoy allemaal!
Nou ik heb een vraagje ;4 :
Ik wil graag een strapless jurkje kopen bij lipsylondon. Hij is heel erg mooi en ik ben er helemaal verliefd op. Maar natuurlijk weet ik niet of hij mij wel staat bij mijn borsten, want ik heb cup a, en ik hoor wel eens dat het niet mooi is om een strapless jurkje aan te doen als je een kleine cupmaat hebt. Is dat zo? Denken jullie dan dat het wel mooi is als ik secret pushup drin stop ofzo ;p ? Need ur opinion !

xoxoxo.

Ik heb 80A en draag juist veel strapless.

Waarom zou het niet staan als je een kleine cupmaat hebt? ;o

Ik denk niet dat het persee niet mooi zal staan, maar misschien wel dat het (nog meer) zal afzakken.
Maar goed, je kan natuurlijk gewoon een strapless BH’tje kopen waar push-up in zit, het moet natuurlijk niet extreem veel groter worden dan dat je had. (:

je kan hem toch passen en anders weer terugbrengen/sturen

Ik heb 75A en heb ook een stapless jurkje hier maar er zit dan wel vulling in het jurkje zodat het mooi blijft staan…
Meestal vind ik dat als ik strapless draag het lijkt alsof ik meer heb dan een gewoon jurkje of wat dan ook…

Dat heb ik nog nooit gehoord, maar het zakt wel sneller af dan… Maar daar heb je natuurlijk allerlei oplossingen voor. :slightly_smiling_face:

ik vind het juist veeeeeeeel mooier staan wanneer je kleine borsten hebt dan wanneer je grote borsten hebt!! gewoon dragen!! ik heb een grote cupmaat, maar ik draag ook zeker strapless jurkjes:) gewoon doen!!

Ikzelf heb ook een kleine cupmaat (70A) en mensen vinden strapless jurkjes echt superleuk bij mij staan. Het hangt er natuurlijk af hoe je het combineert (goeie hakken, sneakers ofzo).

als het geen jurk is die een vuilniszak effect geeft is het heel mooi. ik heb een strapless jurkje van de h&m vorig jaar, pauwenveren jurkje. ik heb ook kleine borsten, 70a. staat perfect!

ik heb zelf best grote borsten maar dat zegt niks , strapless kan bij mij soms té zijn … maar soms staat het juist mooier …ligt gewoon echt aan het truitje
bedoel , je hoeft niet veel te hebben , gewoon een truitje zoeken die je staat :wink:

Het KAN niet dat iets bij iederéén met een bepaalde cupmaat lelijk staat. Pas het gewoon aan en oordeel zelf of je het mooi vindt of niet, niet zo onzeker zijn hoor (: Jouw mening is veeeel belangrijker dan die van anderen!

Misschien omdat het draait om je borsten, dat is de ‘hou vast’ van het jurkje haha. Ik zeg niet dat het lelijk is als je kleine borsten hebt, maar ik
vraag het mezelf ook af want ik heb namelijk ook maar een cup a haha.

Oja ik was vergeten dat ik ervaring had met dit soort dingen =D Ik heb zelf cup 65AA en ik draag regelmatig een blauw strapless topje met een strapless bh eronder met vullingen erin, en mijn borsten lijken groter dan normaal! Een grote cupmaat krijg ik natuurlijk nooit, dat lijkt me logisch, maar ja ik ben klein en mager en in verhouding vind ik mijn borsten in dat topje wel mooi! Ik zou sowieso eens langs H&M gaan, die heeft veel bh’s voor meisjes met kleine borsten. Probeer dan de bh die je op meerdere manieren kunt dragen (strapless en niet strapless) met uitneembare vullingen, bij mij werkt dat echt supergoed!

het is trouwens niet heeel handig om alleen in dat ene jurkje vulling te gebruiken, want dan zien mensen t :pensive:

Ik zou geen vulling gebruiken, dat gaat opvallen. máár ik vind bij een kleinere cupmaat een strapless jurkje meestal mooier…

Ik denk dat niet iedereen mijn term van opvulling snapt, het zijn zeg maar van die losse opvullingen die je in je strapless bh kunt stoppen. niet dat het opeens lijkt dat ik 75C heb ofzo,

maar ik bestel 'm gewoon, denk ik… hij moet helemaal uit engeland komen :s