Strapless jurk zakt af

Hoi,
Ik heb een superleuk strapless jurkje gekocht, maar het probleem is dat hij nogal afzakt en ik hem de hele tijd loop op te trekken, niet bepaald sexy dus :stuck_out_tongue:. Het was een S en een XS zou moeilijk geworden zijn aan mijn taille. Ik weet dat je een soort plakband kan kopen, maar mijn zus zegt dat zij dat eens had gekocht en dat haar jurkje en bh daar erg van beschadigd waren.
Iemand een ander idee?

je kan met veiligheids spelden je bh aan je jurkje vast doen dan blijft het zitten :grinning:

ik gebruik dan dubbelzijdig plakband, daar beschadigd mijn bh/jurk niet van hoor. ik weet niet maar miss ligt het ook aan de stof :wink: ?

En dat ziet er charmant uit :'D
Die plakband werkt wel hoor, die is daar voor gemaakt.

doe ik ook altijd, is niet te zien :grinning:

of tapijttape! kun je gewoon halen bij de gamma ofzo. dat werkt ook goed, doen wij altijd met wedstrijden als er iets afzakt.
ik weet niet of het daar van beschadigd, naar mijn ervaring niet.

voor zover ik weet beschadigt dat speciale tape je kleding niet hoor. Ik zou het gewoon doen.
Ik draag zelf nooit strapless kleding omdat het vanwege m’n cupmaat altijd afzakte, tot ik vanmiddag een nieuwe bikini heb gekocht die ook strapless te dragen is. Hij zat zo lekker :blush:

Je hebt bij H&M en Hunkemoller enzo van die tape speciaal daarvoor.

Idd. als je hem gewoon vanaf de binnenkant vast maakt.
Niemand die het ziet ^^

uhu ik had dat ook. werk perfect en is niks van te zien.
neem van die hele kleine die je soms bij je kleding krijgt

strapless is geweldig, maar niet als je een te grote cupmaat hebt!! :frowning_face:
en volgens mij werkt (te) klein ook niet?!

je hebt van die speciale typ. die kan je kopen bij de hunkemuller

@ AnneEvelien: klopt ja, ze zeggen dat cup B ideaal is voor strapples jurkjes/shirtjes.

OT: idd, ik heb ooit gewone plakband gebruikt, dat hielp zelfs. XD

Inderdaad gewoon die tape,
of die speldentruc.
Meer weet ik er eigenlijk ook niet…

als je grote tieten heb, blijft dat jurkje echt wel zitten hoor
zolang je mr de juiste maat jurkje koopt.
heeft dat ding tenminste iets waarop het kan blijven hangen/zitten.

nou ik heb 70D soms 70E ligt eraan welk merk, maar bij mij blijven die jurkjes ook niet zitten…

Ik heb 85C, dus ook niet echt superklein en het jurkje is een small. Dus daar ligt het echt niet aan hoor, bepaalde stoffen schuiven gewoon sneller dan andere.

Bedankt voor jullie tips, ik ga de sluitspeldentruc eens uitproberen en anders passeer ik wel eens langs de hunkemoller of h&m!