Strapless BH

Ik wil heel graag een goede strapless BH. Het is enkel zo dat ik veel meisjes hoor klagen dat die niet goed blijft zitten en dat hele goede heel duur zijn.

Nu vraag ik me af, waar kan ik een echt goede kopen? Heeft iemand er ervaring mee?

Als hij duur is heb ik dat er best voor over, alleen koop ik er dan wel maar een. Welke kleur zou ik dan het beste kunnen kopen?

Alvast bedankt!

Als je percies de goeie maat heb dan blijftie wel zitten, laat je anders adviseren in de hunkemoller ofzo?

De beste kleur zou dan waarschijnlijk huidskleur zijn…

bij de hunkemoller koop ik al mijn bh’s. en die zijn altijd goed (ook strapless bh dus:P)
en kleur… huidskleur of zwart denk ik
ligt eraan of je veel zwarte shirts heb of niet denk ik. als je bijvoorbeeld veel witte/lichte/gekleurde shirts hebt zie je een bh er sneller doorheen dan als je veel zwarte/donkere kleuren shirts hebt.

Ik denk dat ik inderdaad gewoon naar de Hunkemoller ga. Ergens vind ik het best eng dat ze je daar opmeten en zo. (Ja ik weet best dat dat het werk is van die vrouwen daar en dat ze niets gek vinden {behalve misschien 3 borsten} maar toch voelt het wat ongemakkelijk)

Bedankt in ieder geval! :slightly_smiling_face:

als het je misschien helpt, dat opmeten deden ze bij mij gewoon toen ik mijn bh aan had hoor. en die vrouwen zijn echt wel aardig. :wink:

ik denk dat je beter dan bij een zaak als de hunkemoller of de livera kunt vragen welke het beste zijn. en goede strapless bh’s hoeven neit duur te zijn. vaak zijn ze net zo duur als de gewone, maar kun je bandjes verdraaien, en eraf halen.

ik heb er een van de H&M,die blijft gewoon zitten ;p
en ik kreeg er nog bandjes bij die je op verschillende manieren kan dragen. (voor als je bijv. gekruiste bandjes wil ofzo)

Ik heb er 1 van de Livera (zo een waar je de bandjes van af kunt halen), maar die zit niet zo heel fijn als je 'm lang aanhebt. En de beste kleur is huidskleur denk ik.

Je kan idd misschien het beste naar de hunkemoller gaan. Die mensen hebben der wel verstand van.

Ik heb een strapless huidskleurige bh (mss niet de meest charmante kleur, maar je doet een strapless bh toch meestal aan omdat je een onhandig ding aan hebt wat doorschijnt en zo), van sloggi geloof ik. Je kan er ook bandjes aandoen. Hij is wel fijn, zakt iig nooit af.

Livera! van het eigen merk, is dacht is rond de 22 euro. Hij zit goed bij een meerdere vriendinnen van me (die b & c hebben) en bij mezelf ook (e) dus hij zit bij meerdere maten goed :slightly_smiling_face: weet niet zeker of ze m nog hebben maar is zeker het proberen waard :slightly_smiling_face:! Je moet wel even kijken welke maat gewoon het best zit want een van die vriendinnen had m een maat groter nodig dan ze normaal heeft… (maar die van mij was gewoon mijn normale maat)

ik heb ene van hunkemöller, die stond toen ook hier op girlscene met bh van de maand ofzoiets… Ik vind die fijn, blijft goed zitten enzo. Ze gaan alleen wel maar van cup A t/m D, dus als je E hebt, heb je er niets aan… En hij was toen ¤15 geloof ik…

ik heb er een van after eden en hij is echt goed. de achterkant is anders dan een normale bh als hij los zit dan kan je hem aan de achterkant strakker zetten of losser. en ik denk dat je het beste gewoon je huidskleur kan kopen

owjaa het is trouwens geen strapless bh ik heb de bandjes er gewoon afgehaald en de achterkant strakker gezet zodat het niet zakte

bij de v&d heb je een hele mooie, zit ook goed! weet alleen geen prijs,
maar er zitten ook bandjes bij, die je eraf en erop kan doen.

ik heb een huidskleur strapless van de hema.
tussen de 10 en 15 euro denk k. en hij blijft gewoon goed zitten! :slightly_smiling_face: