strapless BH

He meiden,

Ik wil graag even een strapless BH aanschaffen. Maar nu kan ik kiezen uit een witte en zwarte BH. Wat is het meest praktische? Of maakt dat geen verschil? Ik draag ze zelden namelijk.

Huidskleur. En anders zwart

IDD, tenzij je het graag een x in een witte jurk wil dragen

Huidskleur

die van h&m zitte het fijnse ( vind ik… na lang zoekke) en nja hangt ook af of je topje/jurkje doorschijnt ja of nee, en of ze de kleur nog in jou maat hebbe
zwart vind ik zelf fijner maar das persoonlijk:) en als je kleren doorschijnen ( dus da je de kleur van je bh ziet hebbe somige witte topjes wel is) dan is zwart beter

en huidskleur maakt nie veel uit met zwart…

Thanks, hij was bij de H&M nu 14,90 ongeveer. En er is er nog een in mijn maat van huidskleur, ik sleep die mooi even binnen!

Idd huidskleur, en anders wit.

Ik heb er een in het zwart gekocht, op me shoplog staat tie.

Ik zou zwart kopen, maar in de zomer is wit handiger

onder een wit hempje kun je beter zwart dragen dan wit, geloof me! wit zie je heel goed onder wit, zwart en huidskleur niet. dus ik zou voor zwart gaan en anders voor huidskleur :slightly_smiling_face:

Ik zou wit doen. Als het onder een gekleurd of zwart hemdje is zie je wit toch niet. En onder een wit hemdje kun je net zo goed een gewone beha met bandjes aandoen, die vallen dan toch niet meer op.
Overigens kies ik persoonlijk niet voor strapless, ik hou het op mijn vertrouwde beha’s met bandjes en heb er geen probleem mee als ik een gekleurd hemdje draag dat daar witte behabandjes onderweg komen. Zelfs een witte beha en transparante bandjes doe ik niet.

Wit of huidskleur zou ik voor kiezen!

Wat is nou eigenlijk huidskleur? Ligt dat eraan wat je huidskleur is? Of is dat sowieso dat beige-achtige?

Huidskleur lijkt mij :couplekiss_man_woman:

Gewoon beige achtig :]

zwart!!! bij zwart is het oook nooit zo erg als het doorschijnt plus ik draag meer zwart;p

zowieso dat beige achtige volgensmij…

aaaah, oké XD

Het is zeker geen beige-achtig. Een beige-achtige beha is bijna wit. Het is een soort tussenvorm tussen geel en bruin en lijkt nog het meest op de huidskleur van een blanke. Heb ooit een keer een huidskleurige beha gekregen, maar heeft voor mij veel te veel associatie met oude vrouwen ondergoed. Ik hou het gewoon op een witte beha.

Als je het trouwens zeker wilt weten, kijk eens op de website van postorderbedrijven, zoals Wehkamp, Neckermann, Otto of Quelle. En zoek daar de beha’s op. Ik heb het niet geprobeerd, maar ben overtuigd dat daar genoeg plaatjes met een huidskleurige beha tevoorschijn komen.