Stranger...?

Gewoon bellen!
En als je voicemail krijgt, gewoon vragen of hij terug wilt bellen of niks zeggen en ophangen, Want ik zelf, luister eigk nooit mn voicemail.
Veel succes!! en laat ons weten hoe t ging

Oke, ik zal morgen middag dan wel bellen en dan horen julllie het wel.
Xx

gewoon bellen ja! is wel eng, maar als je gewoon zegt dat je graag even met hem wilde praten of afspreken, (en als je voicemail krijgt of hij dan alsjeblieft even terug wilt bellen, dan is je bericht zo ingesproken en klaar) dan valt het vast mee :slightly_smiling_face:
succes!

Ik durf niet!!! En eigenlijk heb ik deze week niet echt tijd om iets af te spreken, het is namelijk nogal druk met de kinderen. Maar wat moet ik dan zeggen?:face_with_raised_eyebrow: Gewoon bedanken voor die smsjes? Ik vertrek namelijk vrijdag al

upje???

doe nou maar.

Als je zeker geen tijd meer hebt om hem te zien, zou ik niet meer bellen. Tenzij van “Ja ik ben dus nu weg. Leuk je te leren kennen.”, maar dat vind ik ook weer wat nutteloos dan (kan je beter sms’en). Maar moest je toch nog een gaatje hebben om hem te zien, kan je wel bellen om te vragen of hij toevallig nog tijd heeft…

niemand?:frowning_face:

Bel hem. Of beter nog; Ga langs.
Anders krijg je er spijt van dat je het niet gedaan hebt.

Ik kan er niet langs gaan want ik weet zijn adres niet. Maar ik heb wel besloten dat ik hem vanavond ga bellen als de kinderen in bed liggen. Ik ga hem gewoon bedanken voor die lieve smsjes enzo. En dan zie ik wel of hij zelf nog over dat ontmoeten begint en anders kan ik er zelf nog wel over beginnen. Ik heb ook al tegen een vriendin gezegd dat ze dan online moet zijn. Dan zeg ik tegen haar dat ik ga bellen en kan ik niet meer stieken terugkrabbelen. Ik heb ongveer opgeschreven wat ik wil zeggen, dus hopelijk komt het wel goed. Verder nog tips?

Xx

ik weet zo niks maar ben benieuwd !
heel veel succes ermee , we wachten allemaal af .
zie dit maar als een upje !

Heejj Iedereen,

Na bijna een kwartier de telefoon in mijn hand te hebben gehad en moed verzameld te hebben, heb ik eindelijk gebeld. Ik kreeg de voicemail en heb die dus maar ingesproken. Dit is wat ik gezegd heb: ’ Hey, it’s Esther. I didn’t hear from you anymore, so I’m just checking if you are still alive. I’m leaving on friday and I just wanted to thank you for cheering me up when I had a bit of a hard time here. So thank you, bye.’ En nu zie ik wel wat er gebeurd, ik heb het in ieder geval geprobeerd. Verder nog tips voor als hij misschien terugbelt?

In ieder geval bedankt voor jullie hulp!
Xx

Oooh super goed gedaan!
Als hij terug belt begint hij met bellen he, dus dan is het al een stuk makkelijker (:
Nu heb je denk ik wel alles gedaan wat je kon, als hij het nu nog niet ‘snapt’ dan is hij het misschien niet helemaal waard (;

Ja dat denk ik ook, ik zie wel wat er gebeurd en anders zie ik hem toch nooit meer.

goedzo :grinning: ik hoop dat je wat te horen krijgt voor je vertrekt. en anders moet je maar gewoon verder gaaan. er zijn genoeg leuke/lieve jongens op de wereld :slightly_smiling_face: