Stranger...?

Hallo iedereen,

Ik zou even snel het verhaal in het kort proberen uit te leggen. Ik ben au pair in Engeland en heb begin augustus hier een jongen ontmoet bij de sportvereniging van een van de kinderen. Na een tijdje gepraat te hebben, hebben we nummers uitgewissels hij woonden namelijk vlakbij waar ik zat en ik had aan hem uitgelegd dat waar ik nu woon nogal afgelegen is. We hadden afgesproken dat we een keer iets samen zouden gaan doen. Het enige probleem was dat hij de week erna een week weg was vanwege een zeilrace, en daarna twee weken op vakantie ging naar Frankrijk. We hebben bijna elke dag gesmst en het waren wel leuke ‘gesprekken’. Op een gegeven moment vroeg hij of ik met hem uit eten wilde als hij terug was en ik zei ja. Toen waren er allerlei problemen in Nederland met mijn zusje en wilde ik ‘eerder’ naar huis. Ik heb hem toen ook gesmst, misschien was dat een verkeerde zet, en hij reageerde wel heel lief en zei dat hij wilde dat hij bij mij was. Daarna vroeg hij of ie mij dan niet meer zou zien en ik had gezegd dat ik dat wist en vroeg wanneer hij terug kwam. Sindsdien heb ik niets meer van hem gehoord. Hij zou afgelopen weekend ergens terug moeten zijn gekomen. Ik heb een paar dagen geleden ook nog gesmst, hoe het met hem ging en hoe zijn vakantie was geweest. Geen reactie. Ik vertrek 3 september dus misschien is het gewoon tijdverspilling om me hier mee bezig te houden. Maar eigenlijk wilde ik hem wel bedanken voor die lieve smsjes enzo (het liefst in ‘real life’), maar het enige was ik weet is zijn voornaam en geboortedatum. Kan hem ook niet vinden op facebook of iets.

Wat vinden jullie, gewoon vergeten en verder gaan met mijn leven of net iets meer moeite doen (al weet ik niet hoe)?

PS: Hij wist dat ik in september weg zou gaan

Xx

Ik zou 'm opzoeken op facebook of anders bellen!

[quote author=xXxEstherxXx link=topic=163611.msg[quote author=Anonymous link=topic=163611.msg[quote author=Anonymous link=topic=163611.msg5970058#msg5970058 date=1282836594]#msg[quote author=Anonymous link=topic=163611.msg5970058#msg5970058 date=1282836594] date=1282836594]#msg[quote author=Anonymous link=topic=163611.msg[quote author=Anonymous link=topic=163611.msg5970058#msg5970058 date=1282836594]#msg

[quote author=xXxEstherxXx link=topic=163611.msg[quote author=Anonymous link=topic=163611.msg[quote author=Anonymous link=topic=163611.msg5970058#msg5970058 date=1282836594]#msg[quote author=Anonymous link=topic=163611.msg5970058#msg5970058 date=1282836594] date=1282836594]#msg[quote author=Anonymous link=topic=163611.msg[quote author=Anonymous link=topic=163611.msg5970058#msg5970058 date=1282836594]#msg

Eerst lezen, dan praten (;

Maar idd, volgens mij is het enige wat je nu nog kan doen bellen. Alhoewel me dat wel eng lijkt!

Ja heb ik ook wel aan zitten denken, maar vind ik echt doodeng. Ik heb zoiezo al een beetje een fobie ofzo voor mensen bellen, dan krijg ik gewoon een halve paniek aanval ofzo weet ook niet waardoor. Misschien bellen een keer over laten gaan en ophangen, maar dan denkt ie waarschijnlijk dat ik hem stalk ofzo en dat is ook weer niet de bedoeling. Hoe zouden jullie dat dan aanpakken?

OKeejj, ik heb hem net ineens dus wel gevonden op facebook en hem natuurlijk toegevoegd, nu maar afwachten denk ik?

Hmm, ja ik vind bellen ook doodeng, en helemaal mensen die je niet zo heel goed kent, en waarmee je dan toch een goed gesprek moet hebben. Brr.
Maar weet het gezin waar jij aupair was niet wie het is? Misschien hebben zij meer info over hem, waar hij precies woont ofzo, of wat z’n achternaam is? Of een van die kinderen waar hij dus bij op de sportvereniging zat?

Oooh :grinning:
Nice! Ben benieuwd (;

Zal ik hem meteen een bericht sturen of zal ik gewoon afwachten of hij het vriendenverzoek accepteert? En wat moet ik dan in het bericht zetten, ben echt een beetje bang dat hij me stalkerig gaat vinden…

Als je bang bent dat hij je stalkerig gaat vinden zou ik eerst maar wachten totdat hij je vriendenverzoek accepteert (:
En misschien kan je dan als je vrienden bent ook wel zijn emailadres zien, is persoonlijker om naar te mailen, plus dat ik persoonlijk op FB nooit in mijn inbox kijk, en dus de kans groot is dat hij het nooit leest :wink: Behalve als je een ‘gewoon’ berichtje op z’n wall post.

Ja ik denk dat afwachten ook wel beter is, ik zal het wel laten weten als ik meer weet:)

Oke, succes met wachten! (:

Het is nu vier dagen verder en nog geen reacties. Toch maar bellen? Maar wat moet ik dan zeggen? HELP!!

:face_with_raised_eyebrow:?

Ik zou bellen. Er lijkt me geen andere mogelijkheid om contact te krijgen…?

Ik denk dat je alleen nog maar kan bellen…
Je kan alsnog vragen naar z’n vakantie en zeggen dat je m mist…
ook kun je vragen of hij nog een keer uit eten wil gaan.

En eigenlijk heb je niet heel erg veel te verliezen, of je ziet hem nooit meer, of je belt hem en er is een kans dat je nog weer contact krijgt of hij wil niets en je ziet hem nooit meer :stuck_out_tongue:
heel veel succes!!

Ja, ik weet dat ik eigenlijk gewoon moet bellen, maar weet niet zo goed wat ik moet zeggen, en zoals ik al eerder heb gezegd heb ik een beetje een belfobie (ik weet het nogal dom). Nog tips over wat ik moet zeggen ofzo??? Zal ik nu meteen bellen of morgen?

Ja bel gewoon van “hey over een paar dagen vertrek ik hier en moest je terug zijn van vakantie, kunnen we toch nog iets gaan eten voor ik ga…” Verder kan je nog wat lullen over hoe zijn vakantie geweest is, wat je nog hebt meegemaakt met de kinderen (klinkt fout :p),…

Hihi, Okey dat ga ik dan denk ik maar proberen, dan bel ik morgen wel want nu is het misschien een beetje laat. En wat als ik de voicemail krijg, gewoon inspreken?

??