Ik denk dat een heleboel mensen naar het strand gaan in het binnen of buitenland.
Daarom vroeg ik me af:
Hoe dragen je jouw haar op het strand ?
*foto’s zijn welkom !
x
Ik denk dat een heleboel mensen naar het strand gaan in het binnen of buitenland.
Daarom vroeg ik me af:
Hoe dragen je jouw haar op het strand ?
*foto’s zijn welkom !
x
schuine staart, of een vissegraatvlecht
Ik draag het gewoon altijd een vlechtje, omdat er bij mij heel gauw klitten in mn haren komen door de wind enzo.
In een messy knot, anders klit het zo…
los
In een messy knot inderdaad of anders los.
Los vind ik het mooist (heb krullen dus is beachy heel tof), maar dan word ik raar bruin dus meestal gewoon in een messy knot uit mijn gezicht/nek.
Òh, btw het moet draag zijn ipv dragen… hihih
Een gewoon staart,(ingevlochten) vlecht of visgraatvlecht.
Ik vind los haar meestal vervelend omdat het dan zo waait en in je gezicht komt en een knot ligt niet zo lekker als je lekker gaat zonnen (:
met een vlecht aan de zeikant in gevlochten en dan mijn donut in. Ik heb erg dik haar en als het heel warm is zweet ik me kapot met al dat haar haha. En door die donut krijg ik ook nog mooie krullen
Soms probeer ik van die beachy lokken te maken, als ik dat doe laat ik het los. Meestal doe ik het in een visgraat of een gewone vlecht. En andere keren doe ik het dan weer in een messy knot.
Schuine vlecht of een messy knot. (:
ligt er denk ik ook aan hoe lang je haar is.
Mijn haar is over mn kont en ik draag het dan ingevlochten in een knot of gewoon in een knot, anders is het niet uit te kammen 's avonds
Knot of vlecht
Messy knot, staart of los. Maar het liefst niet los, want dat zie je na het zonnen op mijn rug hihi
Vlechten lijkt me ook wel leuk, doe dat alleen niet zo vaak. Heb ook alleen maar van die zwarte dikke elastiekjes… Ziet er niet uit als ik die onderaan een vlecht doe haha.
ik draag het meestal vast maar dan wel lekker losjes met wat plukjes los etc.
Een knot boven op m’n hoofd.
knot,staart of schuine vlecht naja bij t sub.trop. zwembad dan haha (:
Toen mijn haar nog tot mijn onderrug kwam droeg ik het meestal in een losse vlecht of knot, maar nu het een stuk korter is draag ik het los; het uitkammen valt dan wel mee.