strandfeest geven, wat doen?

heeee :slightly_smiling_face:,

een vriendin&ik geven samen een strandfeest voor onze verjaardag!
we weten alleen niet wat we allemaal kunnen doen? :slightly_smiling_face:.
tips?

X.

Heel vet is dat!
ik zou een tent op zetten omdat het wel hard kan gaan waaien op het strand.
Zet fakkels neer (zeer sfeervol).
Muziek zo’n cd speler op accu of ipod met speakers.
Uhm wat voor tips heb je eigenlijk nog nodig?

zodat het gezellig wordt,
en we ons niet gaan vervelen :wink:.

Zand, palmbomen, drank en muziek lijken mij wel handig op een strandfeest… :crazy_face:

Houd rekening met goede en veel geluids-boxen. ( want de muziek word snel verstoord op het strand door wind, golven, etc.)
Dat je een duidelijke vergunning en duidelijke regels ( over tijd etc. ) hebt om hoge boetes te voorkomen.
& Met hoe en wie het na afloop het strand gaat schoonmaken of zorg van tevoren dat er weinig troep gemaakt kan worden.

Voor de rest kan je met een strandtent vaak wel afspreken dat ook een gedeelte binnen/ op het strand gehouden mag worden. Handig is dan ook dat je een bar hebt enzo.

supervet!
Je moet het in hawaii stijl ofzo doen :slightly_smiling_face: met leuke bloemenkransen en een limbostok haha. Opblaasaap van de fopwinkel die is zo leuk haha.

een grote parasol, ligstoelen een klein podiumpje dat er iemand die je kent die goed kan zingen op gaat treden! :slightly_smiling_face:

Nu wil ik de boel echt niet gaan verzieken, maar hou er wel rekening mee dat je een vergunning (of iets dergelijks) moet aanvragen voor een strandfeest. Zeker als je een ‘kampvuur’ gaat maken.
En voor leuke ideeën: alles wat de rest hierboven zegt!

Inderdaad! Strandfeest is: geluidsoverlast en bende, maar als je nog kampvuur gaat doen wordt het helemaal gek. Ik hoop dat het mag voor je!

Fatboys oid is echt heerlijk op het strand :grinning: .

Je bent op strand maakt een groot kampvuur , word allemaal super bal en ga dan of een massive zandgevecht houden of een satanistisch ritueel uitvoeren of naakt zwemmen =D