straks voor het eerst naar streetdance

heej!
ik ga hier nu dood van de zenuwen. Ik heb namelijk straks mijn eerste streetdance les en ik maak me om echt alles druk. Of ik het gebouw wel zal vinden, of ik de kleedkamer kan vinden en nog wel het meest of ik niet daar heel verlegen overkom. Normaal ben ik het niet echt, maar nu… Straks gaan al die mensen me nog uitlachen omdat ik er niks van bak.

Ik ben ook overal zenuwachtig voor, is erg vervelend inderdaad. Succes.

Jaa, ik weet wat je bedoelt… Ik heb dat ook altijd. Zo eng! Maar weetje, altijd als ik zulke dingen heb, komt t goed! Het zijn vast leuke meiden en je bent er om te leren he. Succeeess :slightly_smiling_face:

Maak je maar geen zorgen over de mensen… Je doet het voor jezelf, niet voor hen. :3
Komt wel goed, niet al te veel stressen.

Aw, Streetdance is tha bomb.
&Ken je niemand die het doet dan?
Wees gewoon jezelf enzo &je vind het vast wel. =]

ach, zo herkenbaar. als ik voor het eerst ergens binnen moet stel ik me ook die vragen zoals: zal ik het wel vinden, en wat als ik het niet vind, dan durf ik het wss niet te vragen, enzovoort.

upje

geen probleem komt goed joh!

Ik weet niet of het niveau hoog ligt bij de streedance waar je heen gaat… maar als nieuweling is het natuurlijk niet raar als je er niks van bakt

Doe gewoon zoveel mogelijk mee daar leer je het meeste van en dat vinden ze goed om te zien

dankjewel allemaal

meestal stel ik het me ook wel altijd erger voor dan het is, het lijkt me alleen zo eng om de kleedkamer binnen te komen en dat iedereen je aanstaard.

dat heb ik ook heel vaak. het valt vast wel mee. en hé, iedereen begint er een keer mee dus het is helemaal niet raar als je er nog niet zo veel van kan. je leert het wel :wink:
enne… streetdance is echt leuk. heb er ook op gezeten maar ging verhuizen dus moet weer ff opzoek naar een ding…boeiend

ik ga er nu heen fietsen =D

dankjewel allemaal voor jullie steun :slightly_smiling_face: