Straks mijn eerst date! Help?

Helleuw allemaal,
straks heb ik mijn eerste date, en ik ben echt zo zenuwachtig! We kennen elkaar nog niet zolang, en hebben al wat gepraat via sms, maar ik ben bang voor stiltes op de date, joepie gaf me al als tip om een lijstje in je hoofd te maken met een paar onderwerpen, maar ik weet echt totaal geen onderwerpen? Kunnen jullie me helpen?

PS. Hij zit niet op mijn school. Dus ik kan niet over de saaie leerkrachten praten ;$ x

je kan overal over praten
en hem compliment geven
praat vooral niet over ex
en hem vooral geen uithoren

Sport, studie, uitgaan etc. Wat wil je graag van hem weten? Het moet geen interview worden maar als je benieuwd bent naar iets kun je dat vragen en daar vloeit vast wel een gesprek uit voort.

Bedankt allemaal! Ik weet al een paar onderwerpen! :slightly_smiling_face:

Familie, opleiding, interesses, Gewoon jezelf zijn dan het komt van zelf :slightly_smiling_face:

Veel plezier

Gewoon rustig blijven en ervan genieten. Je hebt maar 1 leven dus gewoon doen waar je zin in hebt. & onderwerpen zoals; hobby’s ofzo. Gewoon blijven lachen en dan komt het goed.

Veel plezier!xx

Zoiets kan je niet ‘voorbereiden’.
Je zal zien, dat je straks over heel andere dingen praat, dan over de dingen die je nu bedenkt. Niet nodig, komt goed!
Have fun! :'D

Zoiets kun je moeilijk voorbereiden het gaat altijd anders dan je in je hoofd hebt.
Niet teveel erover nadenken dat er geen onderwerpen zijn om over te praten.
Heel veel plezier! :slightly_smiling_face:

Gewoon over vakantie en alles praten, en veel doorvragen en open vragen stellen. Niet gaan instuderen want dan komt het veeel te gemaakt over en dan gaan er inderdaad stiltes vallen als je uit je onderwerpen valt. Dit soort dingen moeten gewoon spontaan komen, als de klik er is, hoef je je echt niet druk te maken om stiltes hoor;)

En en en? Hoe was het?