Straks denkt hij dat ik hem niet wil

Sinds kort heb ik een heel lief vriendje en enkele dagen geleden heeft hij gevraagt of ik hem wil aftrekken en hij mij vingeren. Nu is niet zo het probleem dat ik dat niet wil, maar eerder dat ik net sinds vandaag mijn maandstonden heb en er nu ook geen zin daardoor meer inheb. Nu weet ik dus totaal niet wat ik tegen mijn vriendje moet zeggen, want ik denk van als ik gewoon zeg van: 'Jah kheb mijn maandstonden", dat ie dan denkt dat ik het gewoon niet wil, terwijl dat helemaal niet waar is. Wat zouden jullie in mijn plaats tegen hem zeggen??

x

Gewoon zeggen dat je er niet naar voelt omdat je vrolijke weekje is aangebroken. Desnoods gebruik je smoesjes als erge buikpijn ofzo.

… Was het bij jou niet net uit met je vriendje waar je heel erg kapot van was dat je daarna foto’s naar je ex ging sturen?

Als het serieus is: zeg gewoon dat je ongesteld bent? Een smoesje verzinnen vind ik raarder.

Jup.

Waarom zou je over zoiets liegen?

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/naaktfoto039s-wat-nu-228626.0.html
Troll

Rare vraag hoor… waarom zou je niet zeggen dat je ongesteld bent?

Gewoon eerlijk zeggen dat je ongesteld bent.

Zeggen dat je ongesteld bent, en als die je niet gelooft je hebt bewijs. :grinning_face_with_smiling_eyes:

je moet kunnen zeggen tegen je vriendje dat je geen zin heb of ongesteld ben anders zit het niet goed

Gewoon eerlijk zeggen: Ik ben ongesteld.
Wat is daar moeilijk aan :") ?