Straks date en hem hoor hem niet

Heeey

ik heb straks een date. We hebben ergens afgesproken om 20 uur. Het is op zijn vraag dat we iets gaan doen. Gisteren heb ik hem nog gehoord en vannacht (rond 5uur) kreeg ik een sms dat hij toch, ondanks dat hij het niet van plan was, aan het uitgaan was. Aangezien ik zelf was uitgegaan en deze middag pas wakker werd heb ik er gewoon op geantwoord dat ik hoopte dat hij zich geamusseerd had. Mijn bericht werd niet afgeleverd. Een uur of 3later stuurde ik een gewoon bericht, wederom niet afgeleverd. Heb hem nog één een halfuurtje geleden gestuurd met de vraag of het deze avond nu doorgaat of niet. Weer niet afgeleverd. Heb hem dan maar via fb gestuurd dat ik het raar vind maar dat mijn berichten niet worden afgeleverd maar dit heeft hij nog niet gelezen.

Mijn vraag nu moet ik nu straks toch gaan of niet? binnen een uurtje zou ik moeten vertrekken en moet mij nog klaar maken enz (a). Het is op vraag van hem dat we vandaag afgesproken hebben enz, in de week stuurt hij meestal als eerste omdat ik meestal al aan mijn vroegdienst op stage bezig was en hem niet wou wakker maken (had hem dit ook gezegd en vond hij lief)…

Ik weet het niet, wat zouden jullie doen?

Thankssss

Over een halfuur bellen en anders niet gaan?

Ik zou gaan als je het duidelijk hebt afgesproken.

Waarom zou het niet doorgaan? Hij heet toch niet afgezegd ofzo.
Misschien is zn mobiel gewoon stuk oid, maar als het niet door zou gaan, had hij (denk ik) wel even gebeld of contact gezocht.

ja dat heb ik dus ook gedacht maar men vriendin zei ja als hij zich niet laat horen zou ik gewoon niet gaan… Ik heb zelf ookal gedacht om gewoon te gaan, is hij er niet ga ik gewoon bij men vriendin langs

^ Ja dat zou ik ook doen. Jongens denken veel praktischer dan meisje he. Als er bijvoorbeeld iets met zijn telefoon is, dan denkt hij gewoon: oh we hebben straks afgesproken dus dan vertel ik dat straks wel en gaat hij zich niet druk maken om berichtjes sturen of wat dan ook. Gewoon gaan en als hij niet op komt dagen dan weet je ook genoeg! Lag het in ieder geval niet aan jou!

Ik zou gewoon gaan

ok gewoon gaan… ga ik doen en als hij er niet is zal hij een goeie uitleg mogen hebben…

Ik zou gewoon gaan hoor. Jullie hebben immers afgesproken en hij heeft ook niet afgezegd, dus ik zie geen reden dat het niet door zou gaan. Mocht ie toch niet komen opdagen, dan kun je altijd nog bij je vriendin langsgaan zoals je zelf al zegt.

Laat je weten of hij is gekomen of niet. :slightly_smiling_face: Ben benieuwd. Maar denk dat hij er wel gewoon is hoor.

okee vanavond post ik wel of hij erwas of niet :wink:

Bedankt allemaal!

Hij was er niet. Heb hem om 20:15 uur gebeld en hij nam op en zei: ‘ik ben nu pas wakker meedat ik nog ben uitgegaan’ en ik heb gewoon geantwoord ok dan rij ik naar huis bye en heb de telefoon afgedrukt.

Wat een zak!

Aii lullig…

Pfoeeee, wat een eikel! Ik zou hem lekker laten rusten, tenzij hij natuurlijk heel erg zn best doet om het goed te maken.

hou ons op de hoogte.

hoh ik ben zwaar in hem teleurgesteld nu… maar ik moet hem eeecht nietmeer horen, als je op de eerste date het al verprutst

ohhhh jeez wat een douchebag