Heeey
ik heb straks een date. We hebben ergens afgesproken om 20 uur. Het is op zijn vraag dat we iets gaan doen. Gisteren heb ik hem nog gehoord en vannacht (rond 5uur) kreeg ik een sms dat hij toch, ondanks dat hij het niet van plan was, aan het uitgaan was. Aangezien ik zelf was uitgegaan en deze middag pas wakker werd heb ik er gewoon op geantwoord dat ik hoopte dat hij zich geamusseerd had. Mijn bericht werd niet afgeleverd. Een uur of 3later stuurde ik een gewoon bericht, wederom niet afgeleverd. Heb hem nog één een halfuurtje geleden gestuurd met de vraag of het deze avond nu doorgaat of niet. Weer niet afgeleverd. Heb hem dan maar via fb gestuurd dat ik het raar vind maar dat mijn berichten niet worden afgeleverd maar dit heeft hij nog niet gelezen.
Mijn vraag nu moet ik nu straks toch gaan of niet? binnen een uurtje zou ik moeten vertrekken en moet mij nog klaar maken enz (a). Het is op vraag van hem dat we vandaag afgesproken hebben enz, in de week stuurt hij meestal als eerste omdat ik meestal al aan mijn vroegdienst op stage bezig was en hem niet wou wakker maken (had hem dit ook gezegd en vond hij lief)…
Ik weet het niet, wat zouden jullie doen?
Thankssss