strakkere huid

ik ben niet heel slank ofzo maar ik wil niet dunner worden want ik vind het wel mooi dat ik wat voller ben, het past bij mijn verhoudingen. maar mijn buik beweegt wel een beetje enzo$ kan ik ook gewoon een stevigere huid krijgen?

maar helpt dat ook als er wat vet over mijn buikspiere heen zitten?;p

nouu als je dat vet weg wil hebben zou je eerst iets moeten afvallen voor je die buikspieren inderdaad echt ziet… of gewoon heel gezond eten als je dat nog niet deed? :stuck_out_tongue:

nee ik wil niet dat je buikspieren ziet, en wil ook vet niet weghebben want ik ben echt zo gebouwd altijd al zo geweest en altjid normaal gegeten;p
maar ik wil gewoon een wat strakkere huid om mijn buik heen!

dan hoef je ook niet meteen buikspieren te zien he ;p
maarrr ik denk niet dat dat anders mogelijk is haha

je wilt een platte buik
dan is buikspieroefeningen daar goed voor

Strakker zijn kan volgens mij met pilates heel goed. Dan val je volgens mij (!) niet heel erg van af maar je wordt wel wat gespierder en dus strakker. Ik heb het niet vaak gedaan maar ik heb er wel veel over gehoord.

Zumba is ook een hele goede sport om mee af te vallen, en ook nog heel gezellig om in een groeples samen met een vriendin van je te doen!!!

Dit inderdaad, en ik dacht bij strakkere huid hoe je je huid soepeler krijgt :wink: Daar had ik de volgende tip voor: als je aan het douchen bent, opeens de kraan heel koud draaien. Ja je moet een diehard zijn, maar je huid wordt er strakker van :stuck_out_tongue:

Dansen, Joggen, buikspieroefeningen.
Je kunt ook van die corrigerende topjes aan doen onder je trui als je niet echt dik bent, maar daar heb je niks aan als je in bikini loopt