Strakke shirtjes zonder borsten

Hey, ik heb niet echt borsten (naja laten we zeggen veryy plat) en ik ben 14… Ik schaam me echt dood en wordt vaak plat genoemd. Maarja, ik voel dus heel onzeker als ik strakke shirtjes draag maar misschien ligt het aan mij… Laat me alsjeblieft weten of jullie het raar vinden! X

Lieve schat ik vind strakke shirtjes bij kleine borsten zoveel mooier dan bij grote borsten! Maak je niet druk, je bent nog maar 14, ze komen nog wel! Als je er echt heel erg mee zit kan je natuurlijk ook push-up of maximizer BH’s gaan dragen, misschien dat je je dan wat beter voelt?

Precies dit. En daarbij, je moet gewoon dragen waar je je goed bij voelt. Waarom draag je strakke shirtjes als je je er onzeker in voelt? Is echt nergens voor nodig, en daarbij, ik ben 17 en heb nog steeds enorm kleine borsten. Ik voelde me toen ik 14/15 was er ook altijd heel onzeker over maar ben er nu nog best wel blij mee. Niet iedereen kijkt naar hoe je borsten eruit zien, en het zal ook even duren voordat je dit zelf inziet. En als je je druk maakt om jongens: Het maakt ze vaak niet eens uit. Borsten zijn borsten, in welke vorm of maat dan ook!

Juist met kleinere borsten staan strakke shirtjes een stuk beter.
Ik was op jouw leeftijd ook enooooorm plat. Ik had nog niet eens BH’s want ik kon niet eens een AA vullen :’).
Momenteel heb ik hetzelfde gewicht als destijds (dus de boobs komen niet van het extra vet :’) ) en heb nu wel redelijk aanwezige borsten.
Geniet er nog even van dat je jezelf in een strak shirt krijgt.

Ik heb grote borsten en dat ziet er echt niet uit als ik een strak shirtje draag :’) Wees blij, zou ik zeggen. Bovendien groeien ze inderdaad vast nog wel!

Lastig! Je bent gelukkig nog maar 14, dus de kans is groot dat ze nog wel wat gaan groeien. Je kan bijvoorbeeld er ook voor kiezen om een (spijker)gilet over je shirtjes heen te dragen. Het valt dan minder op en is nog hip ook!

En anders kun je misschien een push up bh kopen zodat je je wat zekerder voelt? Pas wel op dat het effect niet te groot is.

Nee joh, niet onzeker voelen en gewoon strakke shirtjes dragen als je dat wil! Bij wijde shirtjes zie je helemaal niets meer

En trek je niets aan van de mensen die je plat noemen, ze groeien heus nog wel :slightly_smiling_face: