hoe krijg je mooie heupen, ik bedoel waar je meestal dat vet randje heb zitten?
hoe krijg je dat weg? afvallen hielp bij mij een beetje, maar daar ben ik mee gestopt omdat ik iets tever ging, dus weet iemand een workout daarvoor?
alvast bedankt!
Vaak is het toch vet wat er op de heupen zit, dus afvallen is écht de beste oplossing.
Nee, niks afvallen.
De één heeft nou eenmaal meer vet dan de ander. En daar kan je niks aan doen, je kan niet op 1 plek afvallen of vet kwijtraken. Dus, als je al te ver bent gegaan met afvallen, zou ik je heupen gewoon mooi zo laten, zoals ze zijn.
ehm okee, dan moet ik er maar vrede meehebben…
bedankt!
je kan beter been/bil spier oefeningen doen dan worden het spieren ipv vetjes
Oh geloof me, ik zou een moord doen voor meer vet op mijn heupen. Ik heb geen vetrolletjes maar gewoon bot. =.= Als ik ergens tegen aan loop dan hoor je echt zo “pok”. :'D Niet dat ik echt héél erg dun ben maar zo is mijn lichaam gewoon. En als jij al te ver bent gegaan met afvallen en die rolletjes zitten er nog dan horen ze gewoon bij jou. =]
Dat heb ik ook, erg vervelend.
Maar inderdaad, ik zou niet meer gaan afvallen. Waarschijnlijk is dit nou eenmaal je lichaamsbouw.
maar het vet blijft zitten.
pilates
-
heb je een blackberry? ja:vraag 2-9 nee: vraag 10-18 Nee
-
welke?
-
waar heb je hem gekocht?
-
hoe duur was je bb?
-
prepaid of abbo? en welke?
-
ben je er tevreden over?
-
plus punten
-
min punten
-
zou je nog iets willen toevoegen?
-
waarom niet? Ik vond mijn mobiel veel leuker, en ik vind een bb vrij duur.
-
welke telefoon heb je dan? Alcatel OT 808, een roze, vierkante klapmobiel.
-
hoe duur was die? 60 euro
-
prepaid/abbo? Prepaid
-
ben je tevreden over je telefoon? Heel tevreden
-
plus punten Hij is leuk, handig, apart, en heeft alles wat ik eigenlijk nodig heb in een telefoon.
-
minpunten ehm… Ik weet niet? Hij is voor mij eigenlijk perfect!
-
zou je een blackberry willen? Prima, maar ik ben ook hartstikke tevreden met mijn telefoon.
-
heb je nog iets toetevoegen? Mijn mobiel is heel fijn, handig, makkelijk en goedkoop! Hij is super!
uh?
Haha ik was eerst ook zo maar nu ik 16 ben is dat wel anders.
Ik geloof dat er niet echt een methode is, als die er zou zijn zou ik hem ook wel willen hebben! (:
hahahaha
ik denk inderdaad dat het bij je hoort, dat heb ik namelijk ook. ik was heel veel afgevallen, had zelfs ondergewicht maar nog steeds die ‘‘lovehandles’’
Ik ben zelf ook aan het afvallen, en was wel tevreden met mijn heupen maar mijn buik is een ramp, nu ben ik heel erg afgevallen bij mijn heupen maar mijn buik is nog steeds niet geweldig… Je valt daarom ook het laatste af bij je buik… Dus afvallen is een optie.
@xitslotte Ik val juist altijd als eerste bij mijn buik af…
maar nee volgens mij is hier geen work out voor, wel kan je het minder op laten vallen door niet te strakke broeken of rokjes/ shirtjes te dragen.