Strakke buik

Zelf doe ik al een tijdje buikspieren omdat ik (volgens mijzelf) vind dat ik een klein beetje een buikje begin te krijgen. Als ik nu mijn buik aanspan dan is het gespierd en strak maar als ik dat niet doe dan zie ik geen verschil met eerst…

wat kan ik doen om een strak buikje te houden/krijgen??

(ps; zeg niet minder eten, want i love eten;p en zoveel eet ik ook niet=)

minder eten

Misschien ook wat aan je conditie werken naast de buikspieroefeningen? Dat kan ook eens goed helpen.

Buikspieroefeningen?
En misschien staan hier wat tips in:
http://forum.girlscene.nl/forum/food-sport/tips-voor-weer-een-platte-buik-226410.0.html

Sit-ups, touwtje springen

^^ precies. Koop een blender en maak smoothies! neem flesjes water mee. neem de trap en de fiets ipv roltrap en bus. kleine dingen maken verschil.

Jup! Lekker gezond eten. Vitamines. Misschien om de 2 á 3 dagen gaan joggen of fietsen. Want dat buikje gaat alleen weg als je toch wat meer gaat bewegen.

Misschien hoef je niet eens af te vallen maar ben je wat “opgeblazen”. Kan komen door verschillende dingen (is wel op internet te vinden), maar misschien kan je eens gaan letten op wat je eet en drinkt? Bijvoorbeeld dranken met koolzuur kunnen hier de oorzaak van zijn (als je er veel van drinkt in ieder geval). Drink genoeg water en eet genoeg groente en fruit, zo zou je dat kunnen voorkomen en mocht het probleem toch zijn dat je teveel ongezonde dingen eet dan geldt hetzelfde advies.

Ja gewoon gezond eten en misschien idd buikspieroefeningen blijven doen. Maar niet minder eten want dat helpt volgens mij niets. (tenminste als je niet elke dag 10 ton snoep wegwerkt haha) Ik weeg namelijk te weinig en heb volgens mij nog geen super strakke buik xD

Oke ff serieus, met alleen buikspieroefeningen verbrand je amper vet/calorieën je krijgt er vooral spieren van, je moet ook cardio doen.

Of op een sport gaan :*

Zumba!!! Sowieso goed voor je conditie. Ik dans elke week 2x best intensief, mar als ik zumba doe begin ik al na een paar minuten te hijgen.

En ik weet niet of je een wii hebt? Maar wii fit is misschien wel leuk/goed. Daar staan verschillende oefeningen op die vaak nog leuk zijn. Er zijn ook wat “serieuzere” oefeningen waarbij je gewoon het poppetje na doet waardoor je je spieren etc kunt trainen of yoga kunt doen. Het is wel een beetje prijzig want je moet eigenlijk het balance board erbij kopen. (Maar vaak zit die erbij in een groot pakket)

Stoppen met dit domme topic maken en een bestaand topic zoeken. Verbrand je veel calorieën mee.

Vet verbranden.

Nee aub niet minder eten!!

Je lichaam gaat vet opslaan! serieus. Gewoon buikspier oefeningen doen. Wanneer je pijn voelt moet je juist even doorgaan. Als je dat vermoeiend vind na een tijdje. Dan ga je liggen en dan je beide voeten tegen elkaar gestrekt 10 cm van de grond houden! En dan wel door blijven ademen. hihihih dus niet inhouden. Zo kreeg ik een mooie platte buik!