Strakke buik

Hallooo
ik wil graag een strakkere buik, ik doe per dag 50 sit-ups maar zijn er ook andere manieren om je buik (snel & effectief) strakker te maken? :slightly_smiling_face:
alvast bedankt!

no idea, wil ik eigenlijk ook weten dus> up

knip-mes is er 1 :slightly_smiling_face:

Ohja dat betekent: liggen op je rug met je armen bij je oren, en dan je benen en je armen teglijk om hoog doen zeg maar. Dus je benen doe je omhoog tot het plafond en dan sla je zeg maar tegen de grond :’) Naast je kont ongeveer en dus je armen omhoog en omlaag. Dan laat je je benen zakken tot net boven de grond en weer opnieuw. Dus niet met je voeten op de grond komen want dan is het veel minder zwaar :slightly_smiling_face:. Ik hoop dat je m snapt :’)

Weet btw niet hoe het anders genoemd zou kunnen worden, maar in mijn vereniging noemen we het knip-mes :slightly_smiling_face:

met allemaal oefeningen al je buikspieren trainen :slightly_smiling_face:
dus niet alleen sit-ups etc, maar ook je schuine buikspieren pakken.
op internet vind je vast wel wat sites daarvoor.

Schuinmarcheren:
Ga rechtop staan met je voeten naast elkaar. Hou een 2kilogewicht/fles water met twee handen naast je hoofd bij je rechteroor. Maak een grote stap opzij en buig langzaam door je linkerknie. Breng het geweichtje schuin naar voren, naar je linkerenkel. Kom daarna weer overeind.
Doe dit 8 keer en wissel dan van kant.

Dag 1: 25 sit ups
Dag 2: 40 sit ups
Dag 3: 50 sit ups
Dag 4: 70 sit ups
etc. etc.

Ik had binnen twee weken resultaat.

Ik denk dat je hier wel wat aan kan hebben:

http://www.buikspier-oefeningen.nl/buikspieroefeningenvoorthuis

Als je ik je trouwens een tip mag geven: 50 sit ups op één dag helpt niet. :slightly_smiling_face:

50 per dag is inderdaad te weinig, je buikspieren groeien wel, maar dat blijft verscholen achter het vet. Je moet er of heel veel doen of er cardio bij doen.

ik zou het gewoon langzaam opbouwen, eerst 2 setjes van 20, dan 3 , 4, 5, etc .

Hallo,

Ik heb ook een goede site gevonden waar ze echt eigenlijk wel een punt hebben dat je eerst het wel moet mogelijk maken om een mooie buik te krijgen door aftevallen.

Ik heb deze site gevolgd en heb nu toch al een strakke buikje dan ± 2 maande terug

http://www.buikspieroefeningenthuis.com

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben

Groetjes

Ik denk dat je met buikspieroefeningen goed bezig bent, maar je moet er ook gewoon bij sporten (zwemmen, hardlopen, fietsen,…) dan train je die spieren ook en heeft het net iets meer effect :slightly_smiling_face: en natuurlijk veeeel water drinken, want van frisdrank word die ook dikker :frowning_face:

doe de ab ripper van p90x … Filmpjes downloaden en dan het filmpje ab ripper. Werkt perfect je gaat alleen wel kapot!

Als je een platte buik wilt moet je aan cardio doen! Hardlopen bijvoorbeeld. Buikspieroefeningen zijn echt alleen voor de spieren, hier verbrandt je maar weinig vet mee. Je ontwikkelt dus wel spieren, maar zolang het laagje vet er nog overheen zit zie je er niets van.

Ik doe verschillende buikspieroefeningen, maar ik merk dat ik vooral mijn bovenste buikspieren daarmee train. Ik heb nu een beetje een blokjesbuik, terwijl ik ook juist die schuine buikspieren wil shapen. Ik doe iedere dag sit-ups, crunches, en een oefening waarbij ik mijn benen 90 graden optil terwijl ik lig. Iemand nog tips?

[b]Pickpocket schreef op 02 April 2011 @ 23:33:[/b] Dag 1: 25 sit ups Dag 2: 40 sit ups Dag 3: 50 sit ups Dag 4: 70 sit ups etc. etc.

Ik had binnen twee weken resultaat.

Respect!
Ik krijg altijd zo’n last van mn rug als ik sit-ups doe :frowning_face:

Hoelang heb je hierover gedaan voordat je resultaat kreeg?

hoe krijg je vet bij je ‘bovenarmen en naast je oksels’ weg? of hoe krijg je de huid daar strakker?
ik kan daar geen filmpjes over vinden op youtube in het engels

@omiegadde

dat wil ik ook wel weten!

ik volg dit topic ff!