strakke buik

hey meiden

ik vraag me eigenlijk af of jullie allemaal een strakke buik hebben?
Ik ben namelijk niet dik, en mijn buik is ook vrij plat, maar helemaal niet plat, en ik heb zo het gevoel dat dat bij de rest van de meisjes ook zo is…
ook heb ik als ik ga zitten van die hele lelijke rode strepen op mijn buik, ben ik dan echt de enige?:frowning_face:

Nee je bent niet de enige, met niets ben je de enige want er zijn miljarden mensen op de wereld. :wink:

Dat was ie ooit, toen ik nog zo’n 7 kilo lichter was :woman_facepalming:
Maar tegenwoordig niet meer hoor, ik heb ook rolletjes als ik zit.

Nee, verre van plat joh. Maar ik ben te lui om er wat aan te doen qua sport.

Dat is pittig normaal. De een heeft dat wel, de ander niet. Niet ieder lichaam heeft dezelfde verhoudingen. Dus maak je geen zorgen.

je bent niet de enige hoor :wink:

welja,
je voelt je toch niet goed in je vel als je al die modellen dan zo ziet…

Mijn buik is als ik sta totaal niet plat, en dat terwijl ik een gezond gewicht aan de lage kant heb. Dus ja, het is normaal.

wow zo blij dat jij dat ook hebt…
ik heb een bmi van 18,5, perfect gezond dus, maarja…

Ik heb ook een platte buik.

ik heb last van striae en ik ben bijna 16 ook heb ik een soort van spataderen op mn buik hoe moet t straks nou met een bikini :confused:

Rolletjes hebben als je zit is heel normaal :slightly_smiling_face:

Ik heb een gezonde BMI en ik sport 5 uur in de week minstens, en ga elke dag met de fiets naar school (4km) …
Over mijn benen enzo ben ik tevreden, maar alleen mijn buik pfff :confused:
die wordt precies elke dag een beetje dikker, en als ik zit heb ik echt 3 rollen :open_mouth:
Het stomme is dat ik met mijn rug geen sit-ups mag doen, heeft iemand andere ideeën :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:
:flushed:

Ik heb Striae heel erg op mijn boven benen. En ben 14. Ik kreeg het toen ik 13 was. :hammer:

Je kunt gaan hardlopen, dit is cardio en dit verbrand dus veel vet, dat werkt in jouw geval denk ik beter dan echt je buikspieren gaan trainen, want dan krijg je strakke buikspieren onder je vet, en dan zal het wel ietsje minder worden, maar zonder cardio krijg je geen platte buik (sorry als dit een beetje hard klinkt hahaha).

Dat was off topic haha, even ontopip; je bent echt niet de enige hoor. Het is gewoon dat hier op girlscene heel veel meisjes zich focussen op het afvallen en mooi strak zijn, maar er zijn meer dan genoeg meiden die gewoon een paar gezonde rolletjes hebben haha.

Iedereen heeft denk ik wel vetrollen als hij zit…

Ja nee zoek maar eens wat op over modellen ja?

3 jaar geleden had ik dat. Helaas nu niet meer…

Helaas moet ik bekennen dat mijn eens zo platte buik nu omrand word door een zwembandje. Probeer er wel wat aan te doen, maar het duurt zo lang voor je echt resultaat ziet, dus tegen die tijd heb ik het alweer opgegeven :wink: