strakke buik door hoelahoepen?

Hey meiden,
Heeft iemand ervaring met hoelahoepen? Heeft het werking op je buikspieren?

Nog tips voor welke hoelahoep+gewicht?

Dankjeee!

Geen idee, hier ben ik ook wel heel benieuwd naar.

hoelahoep met gewicht? dat valt toch naar de grond?
of bedoel je nou niet hoelahoepen gewoon om je buik zoals op de basisschool?

Dat is dan denk ik de kunst, de hoelahoep omhoog houden?

:"). Een normale hoelahoep valt toch ook op de grond als je er niets mee doet :")?

ja maar
ik dacht dat die dingen extra zo licht waren omdat ze anders na 1 seconde al zouden vallen

Mijn ma heeft zo’n ding.
Is wel zwaarder dan een gewone hoelahoep. Schijnt iets speciaals te zijn ofzo?

Ik heb weleens gehoelahoept met een hoelahoep met gewicht erin ja. Je krijgt er wel een zere buik van, maar of het werkt? :’)

Het zal wel een bepaalde uitwerking op je spieren hebben ja. In het begin. Omdat je ze triggert. Maar met alleen hoelahoepen zal je nooit een strakke buik krijgen :wink:
Je kan eenvoudig genoeg geen plaatselijk vet verbranden.

Hoelahoepen is mijn nieuwe obsessie!! Je kunt het ook op mijn topic bekijken:

http://forum.girlscene.nl/forum/food-sport/hoelahoepen-293122.0.html

Het begon iets minder dan een maand geleden, en ik vind het gewoon ongelovelijk leuk! Mijn buikspieren en rugspieren zijn ook veel sterker geworden, maar ik zal u over een maand hier meer over vertellen :relieved:
Ik zou alleen geen hoelahoep kiezen als op de foto, Ridere. Die kunnen nogal pijnlijk zijn. Ik koos voor een gemiddeld gewicht, en daarnaast een extra zachte hoepel. Het hoelahoepen lukte gelijk! ik had helemaal geen problemen om hem te laten draaien (hij draaide bijna als vanzelf om me heen :relieved: ) en ik had helemaal geen pijn of blauwe plekken!

In combinatie met andere buikspieroefeningen heeft het zeker wel goed effect!