strak roze rokje

ik heb zo’n 5 euro rokje gekocht een tijdje terug in het knalroze,
ik vind hem echt heel leuk, maar ik weet niet zo goed hoe ik hem moet combineren?

vooral ideeën voor de zomer zijn welkom!

een wit bloesje dr boven?

Zoals je elk strak rokje combineert, maar dan met neutralere kleuren?

Alleen zwart (winter) of juist alleen wit? (Andere kleuren zijn evt ook mogelijk, maar deze vind ik persoonlijk het mooist omdat het roze er dan echt ‘uitspringt’. Daarmee bedoel ik shirtje, legging/panty. Daarbij kan je op zoek gaan naar de zelfde kleur roze accessoires of/en schoenen! Dat staat echt heel leuk. :slightly_smiling_face:

ik heb zo’n rokje in het rood… en combineer dit vaak met een zwart hempje en in de winter doe ik er een zwarte blazer bij of gwn een vestje, net waar ik zin in heb… verder gewoon laarsjes, gympen in diezelfde kleur of in zwart etc. (ik haat uggs zou ik dus niet doen :stuck_out_tongue:) of in de zomer gwn simpele slippertjes… of hakken, maar niet van die enorm hoge palen, want dat vind ik dan soms te sletterig overkomen xd

Als het al een felroze rokje is zou ik het persoonlijk met neutrale kleuren als zwart en wit combineren. Dus bijvoorbeeld een los shirtje erbij in, blazer eroverheen voor als het wat kouder is en een legging.