Strak buikje/bovenbenen

Ik wil graag een strak buikje dat je geen buikje hebt zeg maar. Maar kun je zelf daarvoor ook oefeningen doen thuis? En zoja wat, en hoeveel keer?
En ik wil graag ook wat strakkere bovenbenen? Heeft iemand daar wat voor?

In de CosmoGirl staat wel die oefeningen, maar er staat er nooit bij hoeveel keer je het per dag ofzo moet doen?

xx.

Fietsen & de trap een paar keer oplopen ofzoo & ook op je zij gaan liggen & dan het been dat bovenaan is een paar keer opheffen. Een klein beetje gebogen. (deuh het andere kan je moeilijk opheffen want daar lig je op)& dan draai je je om voor de andere kant → voor de benen.
Buikspieroefeningen (denk ik) → voor je buik natuurlijk xD

Volgens mij werkt regelmatig sporten,
gezond eten en regelmatig de fiets (of benenwagen) nemen beter. :relieved:

ga gewoon hardlopen worden je benen vanzelf gespierd
ik loop nu 3 maand en mn benen zijn al gespierder :]
en mn buik was al helemaal plat dus daar merk ik geen verschil bij:P

elke avond voor het slapen 20 situps doen =D scheelt al een hoop

Kijk eens op youtube, type gewoon bv workout belly in, dan krijg je genoeg voorbeelden van oefeningen

buik: http://www.youtube.com/watch?v=sWjTnBmCHTY
benen/billen: http://www.youtube.com/wa…EvVVA&feature=related

^^

Die doe ik ook altijd, eerst 15x met het ene been, dan hou je hem 10 telllen vast en dan doe je het nog 15x.
Als je been weer omlaag gaat zeg maar, moet hij net boven je andere been blijven hangen.
En dan doe je de andere weer :slightly_smiling_face: Het werkt goed!
En voor mn buikspieren doe ik 100x gaan liggen en dan met je buik omhoogkomen :stuck_out_tongue:
En ik hardloop nog 3x in de week :slightly_smiling_face: werkt ook goed.
Bij hardlopen moet je zo’n schema downloaden via internet, zo bouw je ook gelijk een conditie op! :grinning:

Waar kun je zo’n schema vinden dan? Ik wil wel hardlopen maar telkens vergeet ik het weer, misschien dat het wel helpt met een schema!

Voor je buik, (werkt heel goed, als je die iedere dag herhaald)

Ga op je rug liggen (op je bed of op de grond)
Je voeten plat op de grond zodat je knieën omhoog wijzen
je hoofd en je rug een klein beetje omhoog doen en dan met je neus je knieën aanraken.
en dat herhaal je een keer of tien,
je kan ook afwisselen, eerst je neus tegen je rechterknie, dan tegen je linkerknie

als je het moeilijk vind kan je met je handen je nek ondersteunen, maar zorg er wel voor dat je buikspieren het meeste werk doen…

Succes, als je het niet snapt (en dat kan ik begrijpen met mijn slechte uitlegkwaliteit) dan zeg het maar xD

Ga judowen dat helpt ;] heb nu strak buikje hoor ;] :four_leaf_clover:

Ik ga gewoon gaan mountainbiken … Dat helpt al enorm veel! Maar je hebt er wat geduld voor nodig xD

& sit-ups … enja, als je ergens wegmoet of moet winkelen dichtbij, ga te voet ipv. de fiets fzo.
Of als je een hond hebt iedere dag een wandeling maken (ik heb zelf geen hond maar mijn buur wel, en als het mooi weer is mag ik ermee gaan wandelen :p)

http://www.margriet.nl/me…/streepjeslank_popup.html
Hier staan heel veel oefeningen, en ze helpen. :slightly_smiling_face:

er zijn honderden oefeningen(die is de cosmogirl zijn trouwens wel goed en als je niet kunt vinden hoevaak, dan bepaal je dat zelf tog? er staat wel bij dat je het bijv 3x moet herhalen en dan doe je alle oefeningen elke dag… )
maar het ligt niet alleen aan het trainingsschema…
je moet ook gezond gaan eten… voldoende vitamines en water… je moet niet meer dan 2000 kilocalorieen per dag eten. in een sneetje brood zit ong 150-200 dus als je een koekje wilt pakken van 400 kcal, zou ik dat maar laten… en als je eens op een verjaardag gaat en je kunt het stuk taart niet laten staan, dan snoep je de volgende dag gewoon niet…
zo kun je tog eens genieten…

succes;)

Xx

sporten helptbij mij niet; ik sport elke dag minstens 2 uur

in een sneetje brood zitten echt geen 150-200 calorien hoor.

Ik doe altijd trap lopen en 250 situps —>> Kan je verdelen over de hele dag, maar ik doe zelf in 1 keer met lekker muziek erbij

meiden van 12-16 ong. die in de groei zijn mogen meer dan 2000 kilocal. 2200 ong :wink:

Je hebt ook in de CosmoGIRL een body and soul challenge, die was eigenlijk bedoeld om ‘bikiniproof’ te worden, maar daar staan ook oefeningen in voor je lichaam…

je moet dan wel al 6 maanden een abo hebben :’)

voor strakkere boven benen, veel lopen of hardlopen,
ik doe nu sinds 6 weken de post bezorgen en dat is wel te zien aan mn bovenbenen ze zijn in die tijd helemaal straks geworden :grinning:

voor straker buikje, buikspieroefeningen…