Straie

Hebben jullie ook last van ‘‘Striae’’ ?
oke voor de mensen die het nog nooit hebben gezien of gehoord:
Straie zijn rode/witte littekens bij Benen,Heupen,Borsten,Billen,Buik etc.
dat heeft te maken dat je huid niet soepel genoeg is.
mensen hebben er vaak last van met Gewichtstoename,zwangerschappen,te veel beweging. ik heb het helaas gekregen toen ik aan de pil begon… dus gewichtstoename kreeg. (ik heb eindelijk een soort ‘‘middel/product’’ gevonden wat WEL werkt met behulp van massage:
Vaseline. idd sommige mensen zeggen het wordt vet,dat klopt ook maar als je het maseert en daarna ff gewoon schoonmaakt is het goed.het zorgt dat je huid vet is en door die soort massage je huid soepeler wordt… als je dat elke dag even 2x doet, zie je dat het minder wordt! (wel is het nadeel dat ik morgen op vakantie ga maar ja ik schaam me niet!)
Vitamine E’s helpen ook!

BAH! Ik heb er ook last van aan de binnenkant van mn bovenbenen, in mn zijen & op mn borsten. Ooooooh ik haat het zo! Ik ga nu zeker vaseline gebruiken! Als ik dat eerder had geweten! Thank you very very much.

nee.

Heb ik geen last van. Smeer me na het douchen altijd in met bodylotion, weet niet of het daaraan ligt xD

1. het is Striae
  2. Vitamine E olie werkt veeeeeeeel beter. van vaseline word het alleen maar vet.

nee ik heb het (gelukkig) niet

bio-oil en vitamine e olie werken perfect… wordt stuk minder… weg gaat het natuurlijk nooit :wink:

-

ik heb er ook last van op me benen en binnenbenen en op me heupen en me borsten I HATE IIIIIIIIIIT

ik heb dat ook aan de binnenkant van de bovenbenen.
door te zonnen (dat deed ik wel in bikini, alleen achter thuis … ik schaam me er zo voor) werd het minder!
ben nu druk biodermal aan het smeren, maar of het helpt?

Ik heb het ook aan de binnenkant van mn bovenbenen.
Ik vind het niet leuk, maarja, ik heb het nu eenmaal en het enigste wat je dan kan doen is er vrede mee hebben.
Voor zover ik weet zijn het scheuren in de huid omdat je te snel gegroeid bent of te snel bent aangekomen.
In mijn geval is het te snel aan gekomen wat er (gelukkig!!!) weer af is.
Maar helaas gaat de striae daardoor niet weg.
Weet iemand misschien iets waardoor het iig minder wordt ?