Straf moordenaar Milly

Hee, weet iemand misschien wat de straf is van de moordenaar van Milly Boele?
En wat vinden jullie er eigelijk van? Dat je eigen buurman je gewoon vermoord ;s ?

Nee.

zo en het was een politieagent nog wel, iemand waarbij je je veilig zou moeten voelen , vermoord je
sick
geen idee wat zijn straf is , nou iig is hij ontslagen

Dat gaat niet zo snel, er komt nog een heel proces. Dat kan weken/maanden duren.

Hij was zelfs politie agent, net als een man die daar uit de straat zei: ‘‘denk je dat je terecht kunt bij iemand als er iets is…’’
Ik krijg steeds meer het idee dat je niemand meer kan vertrouwen tegenwoordig.

Ik zou het erg kut vinden als mijn buurman mij zou ombrengen, DUH. Wat zou je hiervan moeten vinden eigenlijk XD ? Nee, ik weet niet wat zijn straf is, maar ik vermoed dat deze best laag zal zijn (Reden: de moordenaar lijdt onder psychologische dingen blablabla)

Ohja, wat ik er trouwens van vind:
Natuurlijk vind ik het achterlijk, maar ik vind ook dat mensen die haar niet kenden zich niet aan moeten stellen van ‘oh het is zo erg’ etc. Natuurlijk is het erg, maar je kende haar niet. Dus je kan niet meer dan het zeggen. Dat je het écht voelt, lijkt me erg onwaarschijnlijk.
Mensen gaan nu ook voorzichtiger zijn, maar waar slaat dat op? Je kan net zo goed morgen van je fiets vallen en overreden worden door een auto, en dat kan perongeluk. En dan ben je ook dood. Waarom zou je bang zijn voor de dood? Dat verkl–t je leven. Het is erg, maar sommige mensen die het niet meegemaakt hebben overdrijven het. (Sorry, kwam het nu alweer tegen, dat overdrijven XD. Aangezien ik in één van de drechtsteden woon, ik ga niet zeggen welke.)

Misschien wordt ie niet eens voor moord bestraft. Misschien raakte hij wel in paniek en wordt het bestempeld als doodslag (dus niet met voorbedachte rade).

En politie agenten zijn ook gewoon maar normale mensen. ^^.

Iedereen kan je vermoorden (lees; exvriendje, je pa, een vreemde, iemand die jouw toevallig ergens heeft ontmoet en je niet meer uit zijn hoofd kan zetten en denkt van ’ ik niet, niemand niet’ ), dus waarom zou de buurman het niet kunnen?

Hij is wederrechtelijke vrijheidsberoving en moord ten laste gelegd. Geen idee hoe lang daar voor staat, maar over een aantal jaren zal hij wel weer op vrije voet lopen.

Ja inderdaad! Sommige mensen moeten huilen. Ja oké mensen die haar (vaag) kennen snap ik wel, maar kom op… Elke dag worden er mensen vermoord en nu opeens is het ‘zielig’. Ja natúúrlijk is het sneu, maar het is niet zieliger dan al die andere zaken! Als ik heel eerlijk ben heb ik er geen gevoel bij. Het is meer zo van ‘oh, het was dít, of dat ze ergens achter het raam stond/staat’.

hoe kun je als je dood bent nog wat vinden?
ot: ik vind het echt heel erg… hoop dat hij een erge straf krijgt maar hij komt er vast nog goed af

Gheghe, komt niet vaak voor dat mensen het met me eens zijn. Meestal vinden ze me dan gevoelloos, omdat het me niet zo heel veel kan schelen.

Ik denk er ook zo over. Het is gewoon ‘logisch’ :’)

ik vind dat je dit best erg mag vinden enzo
wat gaan jullie nou allemaal zeggen van je kent haar niet…
dat vind ik gewoon echt heel raar

Ja hahaha, mij ook altijd. Maar ik denk dan altijd maar; ík ben tenminste eerlijk. Misschien wel ‘hard’, maar eerlijk.

Helemaal mee eens.

Ja, je kan het erg vinden, maar men moet niet zo overdreven doen. Dat je bijna gaat janken om een meisje dat je niet eens kent.

waar gaat het leven heen met al die moordenaars, verkrachters en alles…
ik word er echt niet goed van :crazy_face:

Ik weet niet wat z’n straf is maar ik hoop dat het HEEL hoog is, het is zo walgelijk wat die gast heeft gedaan! Zo een klein meissie, en dan niet eens de ballen hebben om zélf naar de politie te gaan i.p.v je vriendin…