Hey meiden!
Ik heb een vraagje Hebben jullie ervaring met het retourneren van producten en terugkrijgen van je geld bij de onlinewinkel van Stradivarius?
Alvast bedankt!
Hey meiden!
Ik heb een vraagje Hebben jullie ervaring met het retourneren van producten en terugkrijgen van je geld bij de onlinewinkel van Stradivarius?
Alvast bedankt!
Hey!
Ja bij stradivarius koop ik altijd lekker veel maar vanwege het geld stuur ik meestal de helft weer terug. Net ook weer een aankoop gedaan waarbij ik zeker dingen terug moet sturen. Alles ging bij mij dus goed!
Hoop dat je hier wat aan hebt .
Ooh dankjewel super! Ik had dus 2 dagen geleden een bestelling gedaan, maar alles daarvan is nu enorm afgeprijsd dus ik zit er aan te denken om hem gewoon opnieuw te plaatsen haha!
Ik heb vorige week vrijdag mijn pakket laten ophalen, en het duurt 5 tot 7 werkdagen tot het er is. Dus ik heb nog steeds geen geld. Maar heb er wel vaker besteld
Dankjewel!
Weet iemand misschien waar ik kan aangeven wanneer en hoelaat mn retourzending opgehaald kan worden? Ik heb wel al op de website aangegeven wat er retour gaat enzo, maar kan nergens een afspraak met de bezorger maken… alvast bedankt!
Je krijgt dan een mail en dan kan je het inplannen.
Ik heb nog steeds mijn geld niet terug gehad, niet eens een bevestigingsmail dat mijn pakketje is aangekomen
Gister maar een mail gestuurd, dus ben benieuwd. Had eigenlijk anders verwacht van stradivarius.
Hmm oke, dat duurt zeker even voordat je die mail krijgt? Ooh dat is echt vervelend… Hoop dat t allemaal gaat lukken voor je zeg! In ieder geval bedankt
ik heb er 1x besteld, snel binnen gekregen en na het retourneren van een item heb ik het geld ook snel binnen gekregen, maar dit was 2 jaar geleden
tegenwoordig koop ik altijd gewoon in hun winkels.
Inmiddels is het al dik een week geleden dat m’n pakketje is opgehaald, maar ik heb nogsteeds mijn geld niet terug ontvangen… Hoe lang duurde dit bij jullie? Ik heb wel al een mail gestuurd maar daar krijg ik geen antwoord op…
is het gelukt? Hoelang duurde het ?
Het verwerken duurt erg lang, omdat het eerst naar polen gestuurd word en dan naar Spanje. Had toen de klantenservice op den duur gebeld. Maar het kan ongeveer 4 tot 6 weken duren. Maar heb mijn geld al lang en breed terug
Terug sturen is echt een gedoe, maar je krijgt wel gewoon je geld terug.
Ik up dit topic even omdat ik wat had besteld en vorige week is het binnen gekomen maar wil het toch terug sturen. Ik kan alleen nergens vinden hoe dat werkt. Op mijn briefje die bij de bestelling zat staat dat het op hun website staat… Iemand die hiermee kan helpen?
Heb geen account aangemaakt destijds voor de bestelling.
^Omg serieus, dat is voor mij echt 2,5 uur reizen :’)