stoutste actie

Hey! Ik zit bij mijn vereniging in de redactie en het thema is nu stout. En bij het voorstel rondje moeten we het stoutste zeggen wat je ooit gedaan hebt. Nu ben ik heel nieuwsgierig naar jullie stoutste verhalen dus kom maar op :slightly_smiling_face:

Ik vind mezelf helaas best een lieverdje (a)
al kwam ik vroeger altijd zo’n 4 uur te laat thuis, tot half 8 uitgaan was eerder regel dan uitzondering.
was de kast waar de snoepjes lagen altijd leeg

Bah wat klink ik nu saai of ik kom niet op de juiste dingen hmm

Ik vind dit net klinken als een seksueel iets. Dat bedoel je niet, toch?

^Door de voorbeelden in de beginpost denk ik niet

ik zal eens nadenken

Op de basisschool heb ik een paar mensen tegen 1 meisje opgezet die mij ook heel veel smerige streken heeft geleverd.
Niet echt iets waar ik trots op ben.

Ik heb mijn oom eens in zijn arm gebeten toen hij me optilde

Verder kan ik me niet veel herinneren wat echt stout zou zijn :stuck_out_tongue:

Laatst was mijn OV-chipkaart leeg, toen heb ik hem gewoon voor de scanner gehouden terwijl hij ‘fout’ piepte en ben met oortjes in straal langs de chauffeur gelopen zonder oogcontact te maken, hij riep me ook niet terug dus ja :’) En verder kan ik niets bedenken van de laatste tijd, ik ben eigenlijk vrij netjes.

In de kleuterklas moest ik overgeven en dat heb ik expres gedaan over de schoenen van iemand die altijd mijn spullen afpakte, haha…

Verder niet echt iets

:bowing_man:

Een weekend naar een jongen die ik van vakantie ken gegaan die aan de andere kant van het land woont, terwijl m’n ouders dachten dat ik bij een vriendin dichtbij was.
En verder, wat drinken tijdens het uitgaan terwijl ik nog geen 16 ben en ik heb een keer geblowd, maar of dat nou echt hele “stoute” dingen zijn.

misschien niet netjes maar moest best wel lachen toen ik het las van dat vlaggetje tegen iemand aan geslagen hihi

Het stomste en stoutste wat ik ooit heb gedaan in joyrijden. En dan ook echt aangehouden worden door de politie op een weg waar echt nóóit een auto rijd. Behalve die politie auto dus…

Het ‘stoutste’, wat een kutwoord trouwens, wat ik heb gedaan is iemand bij zijn lul gegrepen toen hij ergens stond te zeiken :’)

Voor de rest ben ik heel braaf hoor.

Toen ik 12 of 13 was met 2 vriendinnen.
We waren in de stad en waren geld nodig.
We gingen naar de Jumbo en liepen een beetje rond
toen vroeg een vriendin of het zou werken als je volle flessen uit de schappen pakte en die in de lege flessenautomaat drukte, zodat je statiegeld krijgt.
En jawel, het werkte. We haalden 50 cent ofzo binnen.
We gingen naar de Aldi en deden het daar ook.
We gingen weer terug naar de Jumbo en wouden Rolo’s kopen van het geld,
helemaal leuk, alleen zo ver kwamen we niet.
We werden opgehaald door de afdelingsbaas met het bericht dat we een jaar niet meer in de Jumbo mochten komen en we moesten het geld terug geven :’)

Te sneu.

Make my day HAHAHAHAHAHA

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Haha wat een idee

Plantjes uit de tuin van mijn buren getrokken toen ik 8 was.
Ik weet niet eens meer waarom…

HAHAHA DAVINCO EN HENKDEAAP :’)

Toen ik 14 was hadden we een plannetje om een meisje terug te pakken dus had een vriend van me in een leeg flesje gepist en dat hebben we over haar gekapt, echt erg en ze geloofde niet dat het echt zeik was, ze zei heel de tijd: joh geef gewoon toe dat het iets anders was :’)

en ik ben ook al 's nachts gaan lopen omdat ik niet uit mocht en dan ben ik toch geweest, echt een geweldige nacht :grinning:

en dan nog wel vele kleine ‘stoute’ dingetjes maar die zijn niet zo interessant

Hahahahahahaa

als ik op een themafeestje ben en wat gedronken heb, daar hoef ik echt niet dronken voor te zijn!, wil ik altijd iedereens outfit afpakken…
So far heeft het me een onderbroek (mensen waren als tommie van sesamstraat), een piratenhoed (heel gaaf), een pet, een sjaal en een bloemenkrans opgeleverd

Ik heb vroeger de hond ingesmeerd met pindakaas. Kappertje gespeeld met de poes…
Op m’n driewieler (3-jarige) door de buurt geen fietsen met de hond die erom heen circulerende terwijl vaderlief op de bank ligt te slapen en denkt dat ik braaf in de achtertuin aan het spelen ben, maar de poort was niet op slot. Politie kwam me thuisbrengen, omdat ik bij een ongeluk of iets aan het kijken was en ik als enig meisje daar bleef staan en de politie zich afvroeg van wie ik was! Ze durfden niet dichterbij te komen omdat ze bang waren dat de hond dan iets zou doen. De buurman kwam langs met hun hond en ze hebben me toen met de buurman en de politiewagen me naar huis gedreven. Papa kreeg dikke preek HAHA!

Weglopen in pretparken omdat je iets leuks ziet en verwacht dat je ouders wel zien dat je ergens naartoe loopt… (zien ze dus niet!)

M’n zusje een borrelglaasje met cognak laten drinken. Ik zei dat het appelsap was wat ik voor de grap in zo’n glaasje schonk. Ze geloofde me ook nog! Wat heb ik gelachen zeg…

Verder was ik best wel braaf… Moest één keer nablijven op de middelbare school omdat ze met gym geld van me hadden gepikt in de kleedkamers. En ik toen allerlei schoenen en kleren onder de douche gelegd had. Vonden ze niet leuk, maar om de halve klas in gymkleren te zien rondlopen de rest van de schooldag, maakte dat ene uurtje nablijven wel goed.