[story] Olivia Felice Starks.

[b]hee meiden,
dit verhaal zit al een tijdje in mijn hoofd, dus heb ik hem geprobeerd op te schrijven.
I hope you ill’ enjoy!
Sorry als er nog foutjes in zitten. Dit is nog maar het kladversie zegmaar.

Wat je moet weten….
Olivia Starks, een meisje met die dagelijks de taken van haar overleden moeder overneemt en de zorg en verantwoordelijk voor haar tienjarig zusje Megan neemt. Haar vader de bekende advocaat John Matthew Starks, had na de dood van zijn vrouw Rebecca een affaire met het kindermeisje Alice. Nadat hij met haar had geslapen nam ze ontslag, een jaar later bleek , dat ze bevallen was van zijn kind en eiste alimentatie. Daardoor kreeg de Starks familie een slechte naam in Nashville (Georgia). John weigert te betalen en een rechtelijk proces volgt. Uit een DNA test blijkt dat hij de vader niet was.
Uit angst voor weer zo´n misselijkmakende actie wil John geen enkele kindermeid weer.
Daardoor draait zijn vijftienjarige dochter Olivia de volledige taak als huisvrouw over.[/b]

Zal ik beginnen?

Klinkt leuk! Alleen het einde van je euhm introductie om ons te motiveren kon spannender gebracht worden ;d

Zoals ; kan Olivia de grote druk aan of? …

Klinkt wel leuk, maar als je van die lange namen in het boek zet wordt het denk ik een beetje vervelend. Of gebruik je die lange namen alleen voor de intro?

Leukleukleuk! Ik ben benieuwd!:slight_smile:

Het lijkt me een leuk verhaal, maar je moet beter op de manier hoe je de woorden gebruikt letten.
Sommige zinnen kloppen echt niet.

begin!!

Lijkt me leuk!

haha ik heet ook Olivia!
maar lijkt me een leuk verhaal!