Story of my life

Wat voor type ben jij?
  • Een sportief type.
  • Een muzikaal type.
  • Iemand die graag leert.
  • Iets anders.

0 stemmers

Heeeyyy,
Ik ga hier steeds stukjes plaatsen van een verhaal dat ik op het moment aan het schrijven ben. Het is waarschijnlijk echt heel erg amateuristisch, alvast sorry daarvoor. So, here we go:

Het leven… Ja, wat is het doel van het leven nou eigenlijk?
Oh, hoi, ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Lilly Nouris, ik ben op dit moment 15 jaar jong maar over acht dagen word ik 16! Ik doe 4 HAVO op het Sint-Jacob College in Mielendam.
Het soort vragen dat je zojuist zag, die stel ik mezelf vaak. Soms wordt ik er wel een beetje gek van. Daar komt ook nog bij dat ik ADHD en woedeaanvallen heb. Dus je zult wel begrijpen dat mijn hoofd soms overloopt. Ik ben ook erg nieuwsgierig, daar worden mijn ouders en vrienden soms gek van. Ik wil namelijk altijd weten hoe de dingen zitten en waarover gepraat wordt.
Op school heb ik een aantal hele goede vrienden: Vinz, Merel, Madelijn en Devon. Ze weten alles van me en accepteren me zoals ik ben.

Dat was het allereerste stukje. Ik ga snel weer verder schrijven. Laat me weten wat je ervan vindt:)
xMarieke

Eventjes snel nog een stukje schrijven :grinning:

Vinz ken ik al bijna mijn hele leven, we zijn namelijk buren. Ik kan altijd alles bij hem kwijt, hij is ook de enige die weet dat ik verliefd ben. Hij is een soort broer van me geworden, maar hoe kan dat ook anders, we wonen bijna bij elkaar. We logeren vaak en we hebben een deur op zolder die naar het andere huis leidt.
Merel is het zusje van Vinz, haar ken ik ook al heel lang. Vroeger maakten we vaak ruzie, maar dan kwam Vinz het oplossen. Nu zijn we dikke vriendinnen. Ze is een soort zus, ook omdat we zo vaak samen zijn. Ik vertel haar veel, maar niet alles, ik ben soms bang dat ze ze anders doorverteld.
Madelijn ken ik van de basisschool. Ze verhuisde in groep 6 naar Mielendam en ze kwam toen bij mij in de klas. Sindsdien zijn we beste vriendinnen. Ze weet bijna alles van mij, behalve dat ik verliefd ben. Ik ga het nog wel vertellen, maar niet nu.
Devon is mijn soulmate. We lijken in heel veel op elkaar. We zijn beide blond, met blauwe ogen en we hebben dezelfde interesses. Veel kinderen op school denken dat we een stel zijn, maar dat is niet zo. We zijn eerder een tweeling, die opmerking krijgen we ook vaak van leraren. Devon begrijpt me meestal meteen als ik alleen naar hem kijk, en dan neemt hij me apart om erover te praten. Dat is best fijn, maar soms wil ik er liever niet over praten en dan dramt hij toch door, zodat het hele verhaal er alsnog uitkomt.

Ik denk dat ik zonder mijn vrienden het op school niet zou hebben uitgehouden… De meeste kinderen zien me als een soort hulk. Ik ben stevig, sterk en ik hou van ruige sporten. Ik doe aan atletiek, wat niet zo raar is, en aan rugby, en dat valt bij ons op school zwaar uit de toon. De meeste jongens voetballen en de meeste meisjes doen hockey of turnen. Ik ben dus een beetje een buitenbeentje. Behalve met gym, dan doet iedereen aardig tegen me. Ik denk dat het komt door het feit dat ik best behendig ben en van vrijwel alle sporten de basis beheers. Jammer dat ze niet zien dat ik buiten sportief ook gewoon aardig en lief kan zijn.

Dat was het voor vandaag. Ik zou graag feedback krijgen. Dan weet ik wat ik kan verbeteren en waar ik op moet letten.
xMarieke

Sorry dat ik niks heb laten horen… Ik was op kamp. Maar ik ben weer terug dus k ga snel verder schrijven :slightly_smiling_face:

Zo begon de dag vandaag ook, met gym. We gingen softballen, en ik had er echt heel erg veel zin in. We begonnen met oefeningen doen maar al snel mochten we teams maken. Plotseling was ik heel populair. Iedereen wilde met mij in een team. En ik moest dus kiezen bij wie ik wilde. HELP! Ik koos natuurlijk voor Vinz, Merel, Madelijn en Devon. En toen koos ik de mensen die ik het aardigst vond. En met dat team wonnen we toen ook.

Na gym ging de dagelijkse sleur door. Ik had nog Nederland, Frans en Geschiedenis. Niemand behalve mijn vrienden zeiden wat tegen me en als ik het antwoord wist werd ik raar aangekeken. Ik was zo blij toen ik eindelijk naar huis kon. Ik had namelijk ontzettend veel zin in het weekend. We zouden op zondag een boottocht gaan maken met z’n vieren. Vinz had voor zijn verjaardag een bootje gekregen van zijn ouders en we gaan er voor het eerst in varen.

Mijn zaterdag heb ik voornamelijk besteed aan het maken van huiswerk en het luisteren en zingen van muziek. Katy Perry, One Direction, 5 Seconds of Summer en de covers van de GLEE cast. Ik ben heel erg fan van hun covers en van de show zelf. Soms droom ik dat ik een deel van de cast uit maak en dat iedereen me dan leuk vindt. En iedereen die op me neer keek, is dan heel jaloers. Dat zou geweldig zijn.

Dat was het alweer. Ik hoop nog steeds op feedback, want ik wil graag doorgaan met schrijven en meer leren.
xMarieke