story line

topic sluiten

waarom open je een miljoen topics --’’

hmm, doet me een beetje denken aan een verhaal waar ik aan begonnen ben maar nooit heb afgemaakt. Over een meisje die verkering krijgt. Maar nog steeds niet echt gelukkig is, vooral omdat veel mensen uit haar omgeving er op tegen is. Als de jongen waarmee ze heeft een grote fout heeft gemaakt gaat het uit. Na een tijdje krijgt ze een nieuw vriendje en haar ex kan maar niet over haar heen komen en zet alles op alles om haar terug te winnen…
t is maar een ideetje :stuck_out_tongue_winking_eye:

Als wij al moeten verzinnen waar je verhaal over gaat, dan is het ook niet echt meer ‘jouw verhaal’…

t is een beetje lastig om alleen met een cover en 4 punten die in veel boeken voorkomen en een titel een heel verhaal te gaan verzinnen voor je lijkt me…

Dit is dan niet jou verhaal sorry…
Jij hebt een titel en wij moeten er een verhaal van maken ?
Het zou begrijpelijk zijn moesten wij een titel verzinnen voor het verhaal maar dit gaat er niet iets over sorry…

Als je al geen inspratie hebt voor een StoryLine gaat het denk ik ook niet echt werken om het verhaal verder uit te werken.
Het is inderdaad jou verhaal… Ik vrees dus dat je het zelf moet verzinnen.

ik vraag alleen om een klein ideetje, net als een beginnetje en de rest verzin ik zelf :wink:

dat kwam perongeluk omdat hij eerst niet wou verzenden. ik zie het ook nu pas

Dit. En volgens mij word het verhaal heel cliché.

Mee eens!:slight_smile: